Ga naar inhoud

ECS K7SOML+ of een ASROCK K7VM2


Aanbevolen berichten

Hello to all. IK wil voor een mega low budbet servertje een all in mobo gaan aanschaffen. Alleen twijfel ik nu welke dat moet gaan worden de ESC of de ASROCK??? Wat vinden jullie??? http://www.asrock.com/product/amd/index.htm http://www.ecsusa.com/products/k7som.html Alvast bedankt Pindapower
Link naar reactie
Mja, ik denk dat het qua performance niet veel uit zal maken. Ik ken echter het hele merk Asrock niet, dus voor mijn eigen gevoel zou ik voor de ECS gaan, die ondertussen wel een redelijke naam hebben. Maarja, het kan best zijn dat die Asrock ook heel goed is, wie zal het zeggen. Wat je met die Asrock ieg wel hebt, is dat ie wat uitgebreider is, zoals 6 PCI sloten in plaats van de 3 op de ECS. Dat kan wel een voordeel zijn.
Link naar reactie
[quote:ebd9db7378="BA"]Mja, ik denk dat het qua performance niet veel uit zal maken. Ik ken echter het hele merk Asrock niet, dus voor mijn eigen gevoel zou ik voor de ECS gaan, die ondertussen wel een redelijke naam hebben. Maarja, het kan best zijn dat die Asrock ook heel goed is, wie zal het zeggen. Wat je met die Asrock ieg wel hebt, is dat ie wat uitgebreider is, zoals 6 PCI sloten in plaats van de 3 op de ECS. Dat kan wel een voordeel zijn.[/quote:ebd9db7378] ASROCK = ASUS Budget
Link naar reactie
LAN onboard he, dus ruimte voor 2 extra :wink: draait voor oa mijn zoontje als MIRC servertje, game-server, printserver etc wordt de toekomstige webserver kortom genoeg plannen eea aangesloten met een KVM switch wat wil je nog meer? geen extreme prestaties Marcel, hele kastje met spulletjes net geen 200 euro
Link naar reactie
#Marcel: ben eigenlijk een keertje ECS gaan proberen door jouw suggesties met bv de K7S5A oa, dacht altijd ECS: mwoah.... heb nu zelf een bordje maar het is idd veel voor weinig en ziet er gewoon solide uit allemaal, werkt leuk en voor een ultra-low budget systeempje perfect heb er een Duron 1000 ingeprikt, Coolermaster koelertje en no-name kastje enige minpuntje: alleen SDRAM; but what the f#ck
Link naar reactie
# Ja, ik ben zeer positief over ECS. 60 euro voor een bord met LAN is echt geen geld. Ik adviseer en gebruik vaak (als ik voor iemand anders een systeem moet maken) de ECS K7S5A LAN, dat is echt een topbordje, hij wordt nu vervangen door de ECS K7S5A Pro die oa USB 2.0 heeft, gewoon een lekker robuust merk ECS :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...