Ga naar inhoud

mening en verbetering


Aanbevolen berichten

Beste mensen ik kan dit setje niet los maar in totaal nieuw kopen ongeassembleert. Graag jullie mening, kritische kantekeningen, enz. Wat moet ik er nog bij hebben enz. Wat ik al heb: 17" flatscreen Toetsenbord Muis Speakers Het systeen: 519 euro incl BTW Geheugen 512MB DDR 2700 Behuizing Aluminium Blue Tower Case, 300W Processor AMD Athlon XP 2400+ Cooler gecertificeerde AMD cooler Moederbord Asus A7V8X KT400, audio, LAN onboard, AGP 8X Harddisk Western Digital 80GB 7200rpm 8MB Cache CD-rewriter 48x RW CD-rewriter Videokaart GeForce4 MX440 64MB TV out Mvg Ruurd Feitsma
Link naar reactie
Ligt eraan wat u er mee wilt doen... Als u veel foto's bewerkt (al dan niet professioneel) en films, koop dan i.p.v de Geforce MX 440 een Ati Radeon 9000 (PRO)... Als u veel games speelt, kunt u overwegen nog een betere videokaart er in te zetten. Voor de rest ziet het er wel okee uit, maar ik kan meer zeggen als ik wat meer info heb over wat u er mee wilt doen...
Link naar reactie
Dan is een Ati 9000 (PRO) toch wel aan te raden, directX 8.1 ondersteuning, die heeft de MX niet... Voor de rest heeft-ie gewoon een veel betere 2d kwaliteit... Voor de rest is het volgens mij wel in orde, hoewel een nForce (iets) sneller is dan uw huidige moederbord... Maar dat is in uw geval niet de moeite waard denk ik...
Link naar reactie
[quote:e626332d6c="Hu'uruun"]Ligt eraan wat u er mee wilt doen... Als u veel foto's bewerkt (al dan niet professioneel) en films, koop dan i.p.v de Geforce MX 440 een Ati Radeon 9000 (PRO)... Als u veel games speelt, kunt u overwegen nog een betere videokaart er in te zetten. Voor de rest ziet het er wel okee uit, maar ik kan meer zeggen als ik wat meer info heb over wat u er mee wilt doen...[/quote:e626332d6c] Ik zei precies hetzelfde in het andere topic hiervan (er lopen er nu twee).
Link naar reactie
# Toch horen dit soort topics eigenlijk hier, dus waar gaan we verder? # Even mijn mening dan maar: - Zorg ervoor dat het merkgeheugen is. - Met een simpele noname 300W voeding kun je echt problemen krijgen. Kijk voor een Antec, Chieftec, Flower of CWT voeding. - Ja wat voor gecertificeerde AMD koeler? Meestal zijn dat ronduit brakke dingen. Kijk liever voor een Zalman CNPS6000Cu of als je veel met je PC sleept een ZalmanCNPS5400Cu dacht ik. - Neem liever een Epox 8RDA+ beter geluid, snellere chipset, bredere support voor PC3200, beter OC mogelijkheden, aantrekkelijke prijs. - Wat voor writer? Neem een Lite-On zou ik zeggen. - Die MX is erg onaantrekkelijk, kijk liever voor een Club3D Radeon 9000 nonpro voor jouw doeleinden. # Crossposts worden niet erg gewaardeerd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...