Ga naar inhoud

Temperatuur


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb mijn systeem getest met speedfan en voor de temperaturen kreeg ik volgende waarden: temp2: -105°C temp3: 86°C temp1: 55°C HD0: 36°C Voor temp3 en 1 zegt speedfan dat de temperaturen te hoog zijn. Mijn CPU is een Intel Pentium 4 2.0 Ghz en hij is niet overclockt. Zijn er nog mensen die deze temperaturen krijgen en die weten wat er aan te doen ? mvg, Stijn
Link naar reactie
Hallo, ik heb ook maar even speedfan geinstalleerd en kom daarmee op de volgende waarden: temp2: 38°C temp: 38°C (2.53Ghz P4) HD0: 34°C HD1: 30°C temp1: 27°C Het lijkt erop dat je mobo 55°C meet en de CPU 86°C, ik hoop dat die readings niet kloppen want ik vind die temperaturen nogal aan de hoge kant. Kloppen de readings wel (wat je wel in je BIOS zou moeten kunnen controleren) dan zou ik maar snel wat aan de koeling doen.
Link naar reactie
[quote:d4056a8be6="stijn007"]Hallo iedereen, Ik heb mijn systeem getest met speedfan en voor de temperaturen kreeg ik volgende waarden: temp2: -105°C temp3: 86°C temp1: 55°C HD0: 36°C Voor temp3 en 1 zegt speedfan dat de temperaturen te hoog zijn. Mijn CPU is een Intel Pentium 4 2.0 Ghz en hij is niet overclockt. Zijn er nog mensen die deze temperaturen krijgen en die weten wat er aan te doen ? mvg, Stijn[/quote:d4056a8be6] Klopt waarschijnlijk niks van. Kijk maar eens in het bios. Die programma's kloppen van geen kant. Kijk alleen maar naar temp2: -105C. Zelfs een prometiaea haalt dat niet!
Link naar reactie
Die temps kunnen gewoon niet kloppen. Ik heb ooit CPUCool 7.1.9 gedownload en ff geprobeerd. Die gaf dit aan na een uurtje Unrealen: Temp1: 52,0 ºC Temp2: -24,0 ºC Temp3: 76,0 ºC En in PCalert4 (temperatuur prog van MSI) staat tegelijkertijd: CPU: 46ºC System: 34ºC Als ik hem vervolgens reboot staan in de bios de waarden: CPU: 42ºC System: 29ºC Ik denk dat Speedfan jouw moederbord niet ondersteund oid. Je kan beter de software die bij je moederbord zit gebruiken. Wat voor merk mobo heb je trouwens?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...