Ga naar inhoud

cpu-koeler


Aanbevolen berichten

Ik zou de standaard-cpu koeler van mijn P4 2,4 Ghz willen vervangen door een andere, maar de vraag is welke. Er is zo'n groot aanbod en ik dacht in de richting van Zalman. Maar dan heb je eigenlijk nog veel keuze, bv - CNPS5700D-Cu - CNPS6500A-AlCu - CNPS6500B-AlCu - CNPS7000-AlCu Welke is nu de beste, stilste Thx
Link naar reactie
er zijn ook wel schroefcoolers die je bevestigd door de gaten rond je socket... die gaan denk ik veel minder snel los.. @hellraiser: wil je aub die grote pic uit je sig weghalen.. het is een beetje een ongeschreven wet hier, maar het wordt niet op prijs gesteld.. :wink: verder welkom op het forum... :wink:
Link naar reactie
# Lees voor de pic de feedback maar eens na. Er zijn hier zat mensen met nog gewone anologe verbinding en als je vervolgens dan zo'n pic in je sig hebt en ergens in een topic 5 keer post, zijn ze een uur aan het laden ;) # Schroefkoelers zitten muurvast, de enige manier waarom die loskunnen (behalve met een schroevendraaien natuurlijk) is als je hele moederbord afbreekt en dat gebeurt dus niet :) # Ik dacht dat de 5x00 van Zalman schroef was overigens. # Wat ook kan is een Alpha of Swiftech blok met daarop een Papst fan, dat is ook erg stil en goed, helaas wel een stuk duurder.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...