Ga naar inhoud

Hard Disk


Aanbevolen berichten

hoe kan het dat een hd van 20GB wel werkt op mijn pc en een van 30GB alleen maar piepjes geeft met het opstarten. pentium 3 733 mhz 256 mb ram de jumpers staan goed deze 2 samen wil helemaal niet 20GB alleen wel 30GB alleen wil niet piepje met opstarten. wie heeft er suggesties of ideen. de groeten Henk.
Link naar reactie
wat ik hiermee bedoel is dat mijn 20GB normaal opstart. alleen 20GB bedoel ik. mijn 30GB alleen wel opstart maar hij geeft dan een piepje met het vinden van de HD en de goeie piep als alles is gevonden. alleen 30GB bedoel ik. en de 20 GB en de 30GB samen twee piepjes als de HD,s zijn gevonden en dan de normale piep als alles is gevonden dus dit is niet goed vogens mij ? Welke techneut heeft de oplossing? de groeten Henk
Link naar reactie
[quote:e144e9b0cb="Godd"]oh, trouwens waar heb je 50 gb voor nodig... videobewerking ?[/quote:e144e9b0cb] Wat is dat nou voor een vraag, ik gebruik al 45GB met WinXP, progs/games (20GB totaal), MP3's, films en andere downloads. Dus zo vreemd vind ik die 50GB niet hoor. :-? En sinds ik breedband kabel heb, vliegt m'n Hdd aardig vol.
Link naar reactie
[quote:4fe4cbfcd2="Godd"] oh, trouwens waar heb je 50 gb voor nodig... videobewerking ?[/quote:4fe4cbfcd2] 50 is toch niks, ik heb hierzo 140 Gb En dat was de vraag ook niet van deze meneer. Er zit toch iets niet goed met de jumpers denk ik. En in het bios staat alles op auto detect? Ik denk dat master en slave niet goed staan. Sommige hd's hebben weleens 2 jumpers nodig. Ik heb hierzo zelf een maxtor liggen en die moest ik met 2 jumpers op slave/master zetten. Maar voor de rest kan ik weinig info uit je verhaal halen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...