Ga naar inhoud

traag systeem en flauwe piepjes Henk 5


Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen ik heb 2 harde schijven geplaatst maar als het systeem opstart dan hoor ik eerst 2 flauwe piepjes en dan een harde piep en dat is volgens mij niet goed ze werken alle 2 alle 2 voorzien van een nieuwe partitie en geformatteerd de een is master en de andere slave de een is van westerndigital en de andere is van maxtor de jumpers staan goed opgezocht op internet. als ik de slave afkoppel dan zijn de piepjes weg maar ik wil ze wel alle twee gebruiken ? en na het plaatsen van de harde schijven is het systeem zo traag geworden als maar kan en bijna geen software geinstalleerd. er is 85% van de systeem bronnen beschikbaar de master heeft 93 % vrije ruimte de slave heeft 100 % vrije ruimte ik heb 256 MB ram geheugen de bios is amibios version 1.21 F het moederboard is micro atx va3 mainboard MS-6198 het is een Pentium 3 733MHZ en windows ME is geinstalleerd plus het nodige voor het internet als ik nog meer software installeer dan komt hij helemaal niet meer vooruit PLEASE wie kan mij helpen alvast bedankt HENK 5
Link naar reactie
[quote:ecb0584510="uiterlix"]De laatste keer dat ik een systeem tegenkwam dat niet vooruit te branden was, was het te wijten aan een half-overleden cd-rom speler.[/quote:ecb0584510] Ik respecteer je theorie. Maar eerlijk gezegd ben ik dat nog nooit tegengekomen. Oke, als je een cd-rom in een kapotte brander doet. Tja dan is die cd niet voorruit te branden, dat snap ik :lol:
Link naar reactie
ik heb al die voorstellen eens geprobeerd ! de jumpers op cable select dan herkent hij de harde schijven niet dus weer terug gezet op master en slave. in de handleiding van het moederboard kan ik niets vinden over de piepjes. de cd rom speler heb ik afgekoppeld maar of er nu meer gang in zit ik weet het niet en denk het ook niet. als ik de slave afkoppel dan zijn de piepjes wel weg maar het moet toch ook werken met master en slave ? van alle 2 de harddisks heb ik de partitie verwijderd en weer op nieuw aangemaakt en geformatteerd maar die piepjes blijven en het systeem daar wil maar geen gang in komen. WIE O WIE heeft nog een idee het moet toch goed kunnen lopen! reacties graag de groeten HENK 5
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...