Ga naar inhoud

bios chip defect?


Aanbevolen berichten

Hallo, na een stevig potje gamen sluit ik op de normale wijze mijn pc af en de dag erna, NIETS MEER!!!! enkel een zwart monitor scherm met de melding NO SIGNAL. pc start niet meer op, wel draaien al de fans, batterij er uitgehaald en bios doet nog niks,men scherm blijft zwart met de zelfde foutmelding, ik heb een ander videokaart geprobeerd, ook een andere processor en ook een ander voeding maar de zaak blijft dood. wat kan dit zijn . thx :cry:
Link naar reactie
[quote:4e034e8f4e="computer_nerdo"]is het AGP slot op je moederboord kappot? mijn vader heeft het zelfde gehad (ik weet niet wat er toen mis was want we kregen een nieuwe computer van de fabrikant :D )[/quote:4e034e8f4e] Dan zou het eerder de videokaart zijn. Probeer eens de Videokaart in een ander systeem.
Link naar reactie
De videokaart gaat het niet zijn want die heb ik geprobeerd in een ander systeem en daar werkte de videokaart perfect, de digidoc geeft de foutmelding ff en betekent "incorect bios" maar hoe kan dat,ik ben al weken zo aan het gamen en men systeem liep perfect, ik heb ook niks aan de bios veranderd of geflasht, als ik kijk op de foutmeldingskaart van de bios staat er ook, remove bios chip en replug the bios chip maar als ik de baterij er uithaal reset de bios normaal toch ook,dus waarom de chip er uithalen. ik weet echt niet waar men probleem van daan komt, maar men moederbord krijgt stroom en al men fans draaien, ook die van de processor. Bij het opstarten biept normaal men mobo en dat doet het nu niet meer, men scherm blijft gewoon zwart. ik hoop dat dit onder garantie valt, mobo is pas 4 weken oud en van het merk chaintech 7njs zenith. ik hoop dat het een fabrikant is die geen problemen maakt over de garantie voorwaarden want dit mobo was niet van de goedkoopste. :roll:
Link naar reactie
Als men mobo dood is en ik geen aanspraak kan maken op de garantie zal ik me een nieuw moeten kopen, het moet wel een zijn met nforce2 chipset en soundstorm geluid, welke raden jullie me dan aan, geen chaintech meer dan voor mij. Heb me ook vrijdag een athlon2500+barton gekocht en die moet natuurlijk op het mobo passen. thx
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...