Ga naar inhoud

nieuw moederbord + processor en geheugen?


Aanbevolen berichten

[quote:81904b1e48]ik dacht aan de Epox 8RDA(+) met 2x 256mb pc 2700 en een xp 2000+ of 2200+. maar het moet natuurlijk niet te duur worden(ben pas 15). en moet ik dan een nieuwe voeding (heb nu 300W).[/quote:81904b1e48] - de epox is een uitstekende keus. Zeer stabiel, snel en nog makkelijk overclockbaar. - je wil 2 reepjes geheugen, dus je kunt dual channel geheugen gebruiken. Dat is sneller als 1 reepje 512. Maar wordt het een A-merk of merkloos? Dat scheelt ook in de snelheden en kwaliteit. - de processor moet je zelf weten. Ligt aan je budget. Als je een goede videokaart wilt kopen en je hebt weinig geld. Neem dan een iets goedkopere CPU. Ik denk dan aan een XP2100+. Let er wel op dat het Throrougbred is. Die worden minder warm en zijn standaard unlockt. [quote:81904b1e48]De optelsom van de componenten bepaalt of je met een 300W voeding uitkan (neem wel een A-merk).[/quote:81904b1e48] Ben ik het helemaal mee eens
Link naar reactie
hey bedankt voor alle reply's. hier effe de antwoorden, een grafische kaart is wel belangrijk voor mij, maar die heb ik al, dat is een hercules 3dprophet 9000. //the avenger jij zegt: [b:3573be0130]de processor moet je zelf weten. Ligt aan je budget. Als je een goede videokaart wilt kopen en je hebt weinig geld. Neem dan een iets goedkopere CPU. Ik denk dan aan een XP2100+. Let er wel op dat het Throrougbred is. Die worden minder warm en zijn standaard unlockt[/b:3573be0130] ik hoor juist vaak zeggen dat een 2100+ een van de warmste cpu's van amd is... :-? //gewoon iemand van 15 die pc is gewoon onze gezamelijke pc(van m'n vader). maar die is inprincipe van mij :lol: hehe. ik heb ook een eigen pc en dat is die pc die ik ga upgraden; 750mhz Duron 384mb sdram 133mhz. 20gb HDD Hercules 9000 128mb hercules Muse 5.1 soundcard uhhmm effe denken... oh ja dvd rom writer 8x hmm, dat was t zo'n beetje, die ga ik dus effe upgraden :lol:
Link naar reactie
[quote:5f1942c036="ric0209"]//the avenger jij zegt: [b:5f1942c036]de processor moet je zelf weten. Ligt aan je budget. Als je een goede videokaart wilt kopen en je hebt weinig geld. Neem dan een iets goedkopere CPU. Ik denk dan aan een XP2100+. Let er wel op dat het Throrougbred is. Die worden minder warm en zijn standaard unlockt[/b:5f1942c036] ik hoor juist vaak zeggen dat een 2100+ een van de warmste cpu's van amd is... :-? [/quote:5f1942c036] Dat zijn ook Palomino's ;) Tegenwoordig zijn die nog moeilijk te krijgen :)
Link naar reactie
Ik denk dat The Avenger bedoelt dat er twee versies van de 2100+ zijn en dat de ene Palomino is en de andere Thoroughbred. De Thoroughbred is de opvolger van de Palomino en produceert minder warmte. Er is volgens mij maar een versie van de 2100+ en dat is de Palomino. De laatste op 0,18 micron. Thoroughbred is op 0,13 gemaakt en die begint vanaf de 2200+. (correct me if i'm wrong)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...