Ga naar inhoud

Waterkoeling


Aanbevolen berichten

Ik zou waterkoeling willen inbouwen. Nu is mijn vraag of dit een goed setje is - Eheim 1005 pomp - Plexiglas waterreservoir passend op de 1005 - Maxxpert Radiator - Klax FlatFlow-O-Matic CPU koelblok - 120 MM Ys-Tech fan (in combinatie met de Maxxpert radiator gebruiken) - Twee meter Siliconenslang - Alle bijbehorende koppelstukjes (Aluminium) Prijs: 198 € Thx
Link naar reactie
[quote:f161f0e241="garciake"]Ik zou waterkoeling willen inbouwen. Nu is mijn vraag of dit een goed setje is - Eheim 1005 pomp - Plexiglas waterreservoir passend op de 1005 [/quote:f161f0e241] Pomp is goede kwaliteit, reservoir dus ook wel, no comment verder :) [quote:f161f0e241] - Maxxpert Radiator [/quote:f161f0e241] Heb ik zelf ook, goede rediator, maar let wel op, hij heeft 8mm aansluitingen, net als waarschijnlijk de pomp. [quote:f161f0e241] - Klax FlatFlow-O-Matic CPU koelblok [/quote:f161f0e241] Heb ik zelf ook :D, goed ding, makkelijk te bevestigen etc. [quote:f161f0e241] - 120 MM Ys-Tech fan (in combinatie met de Maxxpert radiator gebruiken) [/quote:f161f0e241] Let wel op hoeveel geluid deze maakt, waarschijnlijk niet irritant veel, maar toch even opletten. [quote:f161f0e241] - Twee meter Siliconenslang [/quote:f161f0e241] Dit is heel erg opletten, er zijn namelijk 2 formaten siliconen (wel meer, maar de volgende 2 zijn de meest voorkomende): 8mm en 10mm diameter binnenkant. Aan al je onderdelen te zien heb je het meest aan 8mm siliconen buis, de aansluiting van de pomp weet ik niet zeker, die moet je dan nog even opzoeken. Verder is het goed dat je siliconen en niet PVC slang genomen hebt, PVC slang heeft namelijk de nijging veel sneller te knikken en heeft dan een slechtere water doorvoer, hoewel PVC slang wel mooier is omdat deze doorzichtig is en de siliconen slang is doffer en minder doorzichtig. [quote:f161f0e241] - Alle bijbehorende koppelstukjes (Aluminium) [/quote:f161f0e241] Dit zijn de aansluitingen voor de pomp en/of reservoir of meer? [quote:f161f0e241] Prijs: 198 € [/quote:f161f0e241] Goede prijs, goedo kwaliteit Thx[/quote] Np :D Nog een laatste vraag, waar bestel je dit allemaal?
Link naar reactie
Oke, ik heb even wat rondgekeken op die site en misschien kun je (als je ietsje meer geld uit wil geven) de: - Klax Black Radi Single Fan of als je veel geld over hebt de: - Klax Black Radi Dual Fan De reden dat ik hiernaar verwijs is omdat deze net als het koelblok goede zeer waterdichte en makkelijke aansluitingen hebben, in tegenstelling tot de maxxpert, waar je de slangetjes er gewoon overheen moet schuiven. Alweer een laatste vraag :), welke koppelstukjes zou je willen kopen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...