Ga naar inhoud

66 Graden Stressed zonder overklokken.


Aanbevolen berichten

Ahhhh, ik word gek ik weet nu niet meer wat ik fout doe want ik heb een AMD Duron 1300 met een Thermaltake Volcano 9 en AS3, en 2 casefans 1 blaast de lucht in de kast en de ander eruit. en nog word hij 66 graden stressed, heb ik nu gewoon een slecht gebakke processor of kan ik nog wat proberen. P.S. de heatsink zit er goed op dus dat is niet het probleem.
Link naar reactie
[quote:60f828e77c="Ruudfeen"][quote:60f828e77c="Black Shadow"]Die temps van de bios zullen echt niks schelen met de temps van de programma's, want de bios en de programma's lezen alles van dezelfde sensors af ;) [/quote:60f828e77c] das niet waar is mij eens verteld op dit forum. Bios geeft vaak andere temps dan programma's[/quote:60f828e77c] Nee BIOS geeft dezelfde temps, alleen met Asus borden en het progje Asus Probe was dat erg verschillend. Dat kan met een BIOS update van Asus verholpen worden, waarschijnlijk las het BIOS daar op een verkeerde manier de sensor uit.
Link naar reactie
[quote:4b1e2171ba="Ruudfeen"][quote:4b1e2171ba="Black Shadow"]Die temps van de bios zullen echt niks schelen met de temps van de programma's, want de bios en de programma's lezen alles van dezelfde sensors af ;) [/quote:4b1e2171ba] das niet waar is mij eens verteld op dit forum. Bios geeft vaak andere temps dan programma's[/quote:4b1e2171ba] Ja, zo had ik eens een Temp-progje en die gaf iets van 99C aan voor de CPU. Toen begon er bij mij een lampje te branden :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...