Ga naar inhoud

verschil


Aanbevolen berichten

[quote:b6df06c3e7="stronger"]dus niets om mij zorgen over te maken of moet ik teruggaan voor nieuw mobo[/quote:b6df06c3e7] soms wordt er een andere revisie uitgegeven omdat er een AGP kaart niet opwerkt omdat er een fout is gemaakt bij de AGP port... soms is de lay out niet goed (past niet alle hardware erin) bijvoorbeeld een grote videokaart die tegen je geheugenbanks aankomen omdat ie tever naar rechts zit... en zo zijn er nog veel dingen waarom ze een andere revisie uitbrengen... kijk anders een op de site van MSI of er staat uitgelegd waarom er een nieuwere revisie is uitgebracht... mocht het moederbord goed werken, zou ik me er niet te druk om maken, maar als je op safe wilt spelen kun je altijd even contact opnemen met je computerhandel of ze een nieuwere revisie hebben liggen.... mail anders MSI eens, en vraag ze waarom er een nieuwe revisie is uitgekomen.. MSI is wel netjes en snel in afhandelen klantenvragen heb ik begrepen...
Link naar reactie
[quote:cdb7086145="The Avenger"][quote:cdb7086145]kijk anders een op de site van MSI of er staat uitgelegd waarom er een nieuwere revisie is uitgebracht... [/quote:cdb7086145] Is MSI een partner van ECS?[/quote:cdb7086145] ow... nee volgens mij niet :wink: Las MSI in je sig denk ik, en dat heb ik vertaald naar zijn mobo :lol: [url=http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=78]hier heb je je mobo iig[/url] kan zo 123 niet uitvinden waarom er een andere revisie is gekomen....
Link naar reactie
hier staan wat verschillen maar kan er niet uit komen wat precies wie helpt even bijv wat is onboart Amd cpu200/100 mhz of wat is een cnr slot die wel op versie 1 zit maar niet op versie 3 http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=194 http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=78
Link naar reactie
Verschillen zijn nogal groot. Het moederbord heeft een andere layout. De opmerking onboard CPU vind ik vreemd omdat dat suggereert dat je de CPU vast op het moederbord zit. Ik ben dan wel benieuwd wat er dan op zit. Dat wordt namelijk op de ECS site niet gemeld. CNR lijkt iets te maken hebben met optionele netwerk kaart. Ik kan me vergissen maar versie 3 zou ook firewire ondersteunen. Tja, zelf weet ik niet goed wat ik van dit concept moet denken. Wil je veel uitbreidings mogelijkheden dan moet je zorgen dat je de opties gaat benutten omdat er maar 2 PCI kaarten in kunnen. En de CPU mogelijkheden zijn zelfs op de site wat vaag. Versie 1 zou Ahtlon(XP) ondersteunen terwijl versie 3 alleen Duron onderesteunt. Maar er wordt kennelijk wel weer 133MHz geheugen ondersteunt.
Link naar reactie
welke denken jullie dat beter is voor eventueel in de toekomst want dan ga ik hem nog omruilen want ik heb de versie 1 gekregen terwijl ze de versie 3 wel hebben en ik heb hem nog maar twee week ecs7ksem amd xp1700 is nu mijn systeem maar als ik strax meer mhz wil welke moet ik dan hebben of zijn ze niet met elkaar te vergelijken . oja heb nu geen problemen hoor maar toch als ik iets nieuws koop wil ik ook iets nieuw en niet iets overjarigs
Link naar reactie
[quote:7ae437f412="stronger"]hier staan wat verschillen maar kan er niet uit komen wat precies wie helpt even bijv wat is onboart Amd cpu200/100 mhz of wat is een cnr slot die wel op versie 1 zit maar niet op versie 3 [/quote:7ae437f412] hmm, dat hebben ze er wel vreemd staan... lijkt me echter erg onwaarschijnlijk dat de CPU al onboard is, hoe moet je dan upgraden?? :lol: CNR slot is iig wat hans al zei, dat is een speciale poort die voor netwerkkaarten en modems is...
Link naar reactie
[quote:a54d1f0075="stronger"]welke denken jullie dat beter is voor eventueel in de toekomst want dan ga ik hem nog omruilen want ik heb de versie 1 gekregen terwijl ze de versie 3 wel hebben en ik heb hem nog maar twee week[/quote:a54d1f0075] De betekenis van onboard CPU blijft voor mij onduidelijk. Als op versie 3 alleen een Duron past, dan heb je daar niks aan. Als ze versie 3 wel hebben, zou ik die eens wat beter bekijken. Kijk dan bijvoorbeeld ook eens wat de handleiding vertelt over de CPU's. Bekijk het moederbord goed en kijk wat er allemaal op zit. Firewire inruilen voor een netwerkaansluiting vind ik bijvoorbeeld een slechte keuze. Maarre, beide mogelijkheden, vind ik weer een goede keuze. Bedenk dat er maar 2 PCI sloten opzitten, dus het moederbord moet dan wel erg compleet zijn.
Link naar reactie
nou ben ik er nog niet uit dus hou ik mijn versie 1.0 maar ik heb er verder geen problemen mee maar bij mij geeft hij ook unknown cpu aan net als bij een paar postings verde van iemand anders. allemaal bedankt voor de andwoorden................. maar weet nog niet wat te doen zeker persoonlijk de een dit de ander dat???///???????
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...