Ga naar inhoud

tripje Duitsland waard?


Aanbevolen berichten

Bij het rondkijken voor nieuwe pc uitgekomen op snogard. Interessante prijzen daar voor mooie configuraties maar betrouwbaar of niet. Zit daar het addertje onder het gras kwestie prijs kwaliteit? Gehäuse: Midi Server CS-601 schwarz Mainboard: MSI KT4 Ultra CPU Typ: AMD® Athlon XP CPU Takt: 2400+ Speicher (RAM): 512MB DDR-RAM Festplatte: 120GB CD/DVD-Laufwerk: DVD-Rom 16/48x CD/DVD-Brenner: CD-Brenner 48/24/48x Floppy: Ja Grafikkarte (VGA): 128MB GeForce 4 Ti4800SE Sound: 6 Channel 5.1 Boxen (Lautsprecher): 2x Breitbandlautsprecher SNOGARD® 2x 200 Watt Schnittstellen: 2x USB 2.0, 1x Parallel, 2x Seriell Tastatur: SNOGARD® MFII Windows 98, schwarz Maus: SNOGARD® Optical Mouse, schwarz Zubehör: Handbuch, Treiber CD Besonderheiten: Angebotspreis ohne Monitor mooie configuratie niet? dit voor 1029 euro Hierin ook de vraag amd of intel? :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Het ziet er niet eens zo heel goedkoop uit. Er zit geen Windows bij (of zie ik dat verkeerd) en geen monitor. Kijk eerst maar eens naar een leuke computer in Nederland. ([url]www.tweakers.net/pricewatch[/url]) Persoonlijk zou ik het niet doen. De kans dat er iets kapot aan gaat is natuurlijk klein, maar toch. P.S. is Nforce2 niet beter? Meer performance en een goede onboard sound als er soundstorm op zit. (asus a7n8x deluxe is het beste, goede 2e Epox 8rda+)
Link naar reactie
[quote:952f7c546d="De Geest Van Oirlo"]Ik zou zowiezo een pc in NLD kopen. Ivm garantie en helpdesk enz. Je kunt hier in NLD ook hele mooie pc's samenstellen voor die prijs hoor. Voor het systeem opzich sluit ik me aan bij de rest. Nforce2 was mooier en die TI4800SE is alleen een TI4600 met AGP8X. Zet daar gwoon een Radeon 9700pro/9500pro erin.[/quote:952f7c546d] volgens mij is die TI4800SE zelfs geen ti 4600 met 8 x agp. want hij kost namelijk 260 euro bij alternate en das even duur als de ti4400.
Link naar reactie
Is bijvoorbeeld je HD kapot. jij: mein harddisk ist defekt. Ich wünsche ein Neues. Und ich fühle nicht wie das Fahren nach Deutschland. verkoper: oh-, aber, wenn Sie nach Deutschland fahren, gebe ich Ihnen einen Diskont auf unserem neuen Wassererkühlungsatz jij: mmmh, ist dieses gute für meine Kleinteile? verkoper: hahaha, nur wenn Sie nicht eine Leckstelle haben LOL!!!!!! jij: ohja, Und mein keybord hören nicht zum wat, das ich es tun wünsche verkoper: weil wir eine eine andere Art von keybords anfassen [b:ca1e3ccd23]eeeeeeeh...oh sorry...ik was zo lekker bezig met onzin tikken[/b:ca1e3ccd23]
Link naar reactie
[quote:0b789161e7="Salv"][quote:0b789161e7="TommyWho"] Duitse toestenborden hebben een andere indeling, QWERTZ meen ik, zou ik even op letten. ;)[/quote:0b789161e7] Je hebt Querty en Azerty. Jij bedoeld Querty, dus da's goed.[/quote:0b789161e7] Salv, je weet weer eens niet waar je het over hebt..... in Duitsland is de toetsenbordindeling anders nl. QWERTZ zoals door thommywho correct aangegeven. bovendien is het niet QUERTY maar QWERTY! en leer fatsoenlijk goed duits a.u.b. :lol:
Link naar reactie
[quote:532023649c="micky.g"][quote:532023649c="Salv"][quote:532023649c="TommyWho"] Duitse toestenborden hebben een andere indeling, QWERTZ meen ik, zou ik even op letten. ;)[/quote:532023649c] Je hebt Querty en Azerty. Jij bedoeld Querty, dus da's goed.[/quote:532023649c] Salv, je weet weer eens niet waar je het over hebt..... in Duitsland is de toetsenbordindeling anders nl. QWERTZ zoals door thommywho correct aangegeven. bovendien is het niet QUERTY maar QWERTY! en leer fatsoenlijk goed duits a.u.b. :lol:[/quote:532023649c] hij had al gezegt dat het QUERTY was
Link naar reactie
[quote:f11a9c831c="micky.g"][quote:f11a9c831c="Salv"][quote:f11a9c831c="TommyWho"] Duitse toestenborden hebben een andere indeling, QWERTZ meen ik, zou ik even op letten. ;)[/quote:f11a9c831c] Je hebt Querty en Azerty. Jij bedoeld Querty, dus da's goed.[/quote:f11a9c831c] Salv, je weet weer eens niet waar je het over hebt..... in Duitsland is de toetsenbordindeling anders nl. QWERTZ zoals door thommywho correct aangegeven. bovendien is het niet QUERTY maar QWERTY! en leer fatsoenlijk goed duits a.u.b. :lol:[/quote:f11a9c831c] Duits is al moeilijk genoeg ;) Krijg hier spontaan een hartaanval als ik dat lees :o HAAT DUITS :evil: :lol: En btw, een GF4-Ti4800 is een GF4 Ti4200 met 8x AGP, waarschijnlijk met een beetje hogere kloksnelheid ;)
Link naar reactie
Je kunt beter gewoon hier je eissen, budget enz hier posten en dan kunnen we je adviseren om zelf wat samen te stellen. Dat laat je dan bouwen bij een goede betrouwbare shop hier in Nederland. Dat is veel makkelijker ivm garantie en echt niet duurder. BTW best dom om QUERTY te typen, moet je ipv gewoon vanaf rechts 6 toetsen indrukken helemaal naar de U ;) Die naam komt toch ergens vandaan zou je zeggen hè :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...