Ga naar inhoud

Waterkoeling...


Aanbevolen berichten

[quote:fe5540cc25="M@D M@N"]maar als ik hem dan overclock dan meot ie nog op normaal draaien :(... denk dat ik toch voor waterkoeling ga en dan gewoon koelelementen op mijn geheugen en 2 casefans... maar waar zet je die casefans in???[/quote:fe5540cc25] de fans monteer je in je kast... meestal zit er wel ruimte voorin en bovenin onder de voeding... over die koel elementen op je geheugen, wat bedoel je daar dan mee? van die heatspreaders?? die hebben echt niet veel nut als je niet gaat overclocken (vraag me helemaal wel af of ze nut hebben :wink: )
Link naar reactie
[quote:5aaed04376="M@D M@N"]ja, maa rik heb aan de voorkant geen opening om de lucht in/uit te blazen... :S[/quote:5aaed04376] Ja, dat heb je met (de meeste) miditowers. Maar je kunt zo een gat in je case maken met een dremel of decoupeerzaag. Aan de achterkant zal wel geen ruimte voor een casefan zijn. AAn de voorkant een gat maken is meestal wat moeilijker. Maar op de bovenkant en zijkant van de case kun je vrij makkelijk een gat zagen.
Link naar reactie
[quote:bc95b85785="M@D M@N"]dat hebben jullie ook gedaan? gat in je systeemkast zagen???[/quote:bc95b85785] Als je voorkant van kunstof is het een kwestie van een minuut, gatenzaag bij de Karwei halen en het gat is zo gemaakt. Anders dremelen en met de dremel mooi rond schuren. Iets meer werk maar zeker te doen. Ik heb het zelf ook gedaan en is strakker geworden dan die link van overclockers.
Link naar reactie
waterkoeling is wel lachen :D kost alleen een vermogen aan geld. als je teminste alles origineel koopt. ik zelf ben er ook wel eens mee aan de gang geweest. het is niet zo moeilijk om de stuff in elkaar te zetten als je wel eens een computer van binnen heb gezien. :wink: maar goed ik denk dat het inbouwen wel moeilijk is. ik zelf had dat niet gedaan want het was voor een onderzoek duss moesten we overal bij kunnen en wij zaten met een autoradiator te knetteren :P maar goed het is wel leuk en als je geld over heb en je houd van een beetje knutselen kan het leuk zijn :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...