Ga naar inhoud

welk moederbord is het meest geschikt?


Aanbevolen berichten

Ik zoek voor mijn AMD 2000+ processor en 2x 256mb ddr geheugen een moederbord. Het hoeft niet het duurste van het duurste te worden. Ik gebruik de pc om te internetten, af en toe een spelletje te spelen en vooral om films door te lussen naar mijn tv. Welke moederbord voldoet aan mijn eisen, of welke merken raden jullie mij aan?
Link naar reactie
[quote:bb8b1abad3="The Avenger"][quote:bb8b1abad3]en vooral om films door te lussen naar mijn tv[/quote:bb8b1abad3] De kwaliteit daarvan, hangt voor een groot gedeelte af van de videokaart. Wat voor een heb je?[/quote:bb8b1abad3] Klopt, de Matrox en ATI kaarten zijn daar wat beter in dan de Nvidia kaarten heb ik gelezen.
Link naar reactie
[quote:86876b7934="ChrisTuner"][quote:86876b7934="The Avenger"][quote:86876b7934]en vooral om films door te lussen naar mijn tv[/quote:86876b7934] De kwaliteit daarvan, hangt voor een groot gedeelte af van de videokaart. Wat voor een heb je?[/quote:86876b7934] Klopt, de Matrox en ATI kaarten zijn daar wat beter in dan de Nvidia kaarten heb ik gelezen.[/quote:86876b7934] Off-topic> Nee, dat heeft niets met de kaarten te maken. NView werkt in bepaalde gevallen niet goed. Gebruik Tv-tool in plaats van NView en het ziet er al een stuk leuker uit op je tv :D Ik spreek uit ervaring
Link naar reactie
Dat heeft zeer zeker wel met de kaarten te maken, met TV-tool is het al een heel stuk beter, maar het kan nog steeds niet mee met de kwaliteit van de Radeon kaarten. Ik zou als bord een Epox 8RDA nemen, al koop je dan eigenlijk meer dan je nodig hebt. Een ECS K7S5A (Pro) voor 65 euro zou ook prima voldoen in dit geval, is toch wel 50% goedkoper.
Link naar reactie
[quote:41f5f559cf="kuipje"]Nou jongens ik heb besloten om er maar niet te veel aan uit te geven en heb een ecs k7s6a gekocht. Bedankt voor de reacties.[/quote:41f5f559cf] Veel plezier ermee zou ik zeggen en ik hoop dat je verder geen problemen ondervind, de Sis 745 chipset is namelijk bekend als erg traag en niet zo stabiel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...