Ga naar inhoud

thoroughbred of palomino


Aanbevolen berichten

beste mensen ik ga een nieuwe processor aanschaffen. helaas heb ik maar zo'n 100 euro te besteden. Nu kan ik daarvoor een xp2000 palomino krijgen, maar ook een xp1800 thoroughbred. Maakt die thoroughbred dat verschil in processorsnelheid resp 1.53 en 1.66 goed? of is die palomino toch iets sneller door de snellere kloksnelheid? ik heb een k7s5a mobo ik kan evt ook 512 mb pc2100 geheugen krijgen voor die prijs, ik heb nu 256 sd ram 100. Mijns inziens kan ik beter dat geld besteden aan een nieuwe processor omdat ik nu met een duro 600 @640 zit. toch?...
Link naar reactie
# Het enige verschil is dat de Tbred veel minder warm wordt dan de Palomino. Het verschil tussen een 1800+ en een 2000+ merk je overigens nauwelijks. # PC100 is erg lanzaam voor een Athlon XP, ik zou toch liever aanraden een 1600+ of een 1700+ te zoeken en dan 256mb PC2100 te kopen, dat is echt vele malen sneller dan een 2000+ op 256mb PC100.
Link naar reactie
thnx marcel daar had ik inderdaad ook aan gedacht volgens mij is de xp2100 th ook iets van 105 euro, dus dan zal die het wel worden maar waarschijnlijk is het toch de bedoeling om over 2 maanden weer 100 euro te besteden voor alles echt op is. die wordt dan dus besteed aan ddr. Mocht het eruit gaan zien dat dat er niet in gaat zitten dan toch mar een xp1600 en pc2100 256 als ik ddr neem wordt dat minimaal 512 waarschijnlijk 768, heeft dit uberhaupt wel zin? op zich doe ik vaak wel veel tegelijk dus ik heb nie het gevoel dat 768 teveelis. houdt wel in bij mijn mobo dat er een bankje van 512 en 1 van 256 inmoet kan dat?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...