Ga naar inhoud

Chaintech apogee Bios Flash


Aanbevolen berichten

[quote:446ac9ead9="phantomtwister"]stuur gewoon een mailtje naar => support@chaintech.nl Ze sturen liever de bios door dan op de site te zetten geloof ik. Ik heb het zelf zo gedaan, en kreeg de versie 0920 ipv de 821 op de site.[/quote:446ac9ead9]Ik heb al een update doorgevoerd, volgens mij ook gedateerd 20-9-2003. Wel trouwens moeten downloaden op de chaintechkorea.com website, want anders is er - behalve de reclame voor beide VIA gebaseerde Apogee bordjes - geen splinter info te vinden op de chiantech.xxx websites. Vind ik persoonlijk belachelijk, maar dit terzijde. Kan jij trouwens ook met de Apogee tool de Vcore setting van je proc [i:446ac9ead9]lager[/i:446ac9ead9] zetten dan default. Volgens de Apogee faq gaat dat namelijk. In de praktijk lukt dit bij mij ook we, maar wat ik persoonlijk vreemd vindt is dat je in het BIOS [i:446ac9ead9]niet[/i:446ac9ead9] lager kunt dan de default setting. Ik heb ze daarover gemaild, maar vervolgens kreeg ik alleen maar ontwijkende antwoorden. Als je dat wil, kan ik hier wel m'n verhaal pasten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...