Ga naar inhoud

temepratuur meten hoe??


Aanbevolen berichten

[quote:955bb45029="Gilbert"]Je kunt ook een apart paneeltje kopen voor in je pc. Heb ik ook. Daar kun je de temps aflezen van je CPU, MB en HDD. Dat is het [url=http://www.vantecusa.com/nxp101.html]paneeltje[/url] wat ik bedoel. Suc6 :wink:[/quote:955bb45029] Waarom zou je een paneeltje kopen, als je gewoon een gratis programma kunt downloaden?
Link naar reactie
[quote:f23872fc29="Rick99"]maar wat is nu een normale temp? voor 22n 2,4 pentuium 5? Staat na flink gebruik op 50 55 graden/[/quote:f23872fc29] Wat staat daar? Als ik het goed zou uitlezen staat er dit: Op 22 nanometer gebakken 2.4ghz Pentium 5? Ik neem aan dat je een gewone 130nanometer P4 bedoeld? Normale temp is zo rond de 45 idle, 50 stressed over het algemeen. De temps zijn dus prima.
Link naar reactie
nou mijn systeem staat in een kast,maar die word natuurlijk warm,maar de systeem kast word afen toe ook behoorlijk warm. Vandaar dat ik mij afvroeg of het een optie was om er een extra koeler bij te zetten,je kan maar neit voorzichtig genoeg zijn.Vind alleen die geluiden niet prettig. En als ik een extra koelertje erbij zou zetten waar moet deze dan op gericht zijn?op mb ofzo.Op mij mijn pentium zat een standaard koeler en op de voeding natuurlijk ook. Dus wat is een beetje merk die niet al teveel herrie maakt,en maakt het uit of mijn systeem in een gesloten kast staat. In ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe. Rick
Link naar reactie
Zitten er eigenlijk wel openingen in de kast? De lucht wordt anders steeds warmer en een case-fan(inblazen) heeft geen zin, omdat die dan warme lucht inblaast. Ikzelf heb de systeemkast ook in een houtenkast staan, maar bij mij zitten er grote gaten in de achterkant en gaatjes in de voorkant van de deurtjes. Ik heb zo geen case-fans nodig en een case-temp van 26 graden
Link naar reactie
[quote:99a8a69547="Gilbert"]Je kunt ook een apart paneeltje kopen voor in je pc. Heb ik ook. Daar kun je de temps aflezen van je CPU, MB en HDD. Dat is het [url=http://www.vantecusa.com/nxp101.html]paneeltje[/url] wat ik bedoel. Suc6 :wink:[/quote:99a8a69547] waar heb je dit ding gekocht? ziet er mooi en handig uit :)
Link naar reactie
[quote:c5de67eb48="Rick99"]Volgens probe is mijn ,oederbord temp tussen de 35 en 40 graden,en mijn processor schommeld tussen 37 in normaal en 50/55 als ik een spelletje speel (wolfenstein). Er zitten achter wel gaten voor 2 fans voor niet zover ik weet. :roll:[/quote:c5de67eb48] Die temperaturen zijn prima hoor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...