Ga naar inhoud

Duron 1000 verwisselen voor Athlon 1800+: nw ram geheugen ??


Aanbevolen berichten

Als ik het goed begrijp heeft jouw moederbord alleen SDramm. Je kan met pc133 geheugen prima een AthlonXP draaien. alleen is DDR geheugen natuurlijk wel sneller. Probeer trouwens als je een andere processor neemt wel een met een Thoroughbred-core te krijgen, want die wordt een stuk minder warm. groetjes RicardoS.
Link naar reactie
[quote:67fc425b4c="ppannevis"]Door de zakkende prijzen heb ik wel zin om op mijn MSI moederbord met 2 256 133mhz reepjes een athlon 1800XP te zetten. Kan ik die reepjes houden of wil die athlon meer?[/quote:67fc425b4c] Het zou toch in de handleiding van je moederbord moeten staan wat de snelste cpu is die er nog op past ? Zonder type-nummer is er niks zinnigs van te zeggen. Zelf zou ik er op gokken dat zelfs als ie past dat je moederbord de snellere cpu niet op topsnelheid zal kunnen laten lopen.
Link naar reactie
de K7T TURBO2 ondersteund alleen pc100 of pc133, DDR geheugen is dus niet aan de orde [quote:04a05ae2f0]Main Memory - Supports six memory banks using three 168-pin unbuffered DIMM - Supports a maximum memory size of 1.5GB (32M x 8) - Supports 3.3v SDRAM DIMM - NO support ECC Function [/quote:04a05ae2f0] ff van de msi site
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...