Ga naar inhoud

Piep Awardbios


Aanbevolen berichten

[code:1:695cd6522f]Beep Codes The only AwardBIOS beep code indicates that a video error has occurred and the BIOS cannot initialize the video screen to display any additional information. This beep code consists of a single long beep followed by two short beeps. Any other beeps are probably a RAM (Random Access Memory) problems. [/code:1:695cd6522f] maar zoals captain ook al zegt, geef ook eens even wat meer feedback over je systeem samenstelling
Link naar reactie
Er is niets veranderd de laatste tijd. Volgens mij piep hij al zolang ik hem heb, alleen wist ik niet dat dat eigenlijk een soort van foutmelding was dat hoorde ik pas gisteren toen er imand anders bij was tijdens het opstarten. Wat voor gegevens willen jullie weten, ik ben zelf een computerleek dus ik weet niet wat van belang is?
Link naar reactie
moederbord GenuinetIntel x86 family 6 model 8 stepping 1 128 mb ram video S3 inc Trio 3D/2x geluid Soundblaster Audio PCI 128 legacy devise CD rom LG cd rom CRD 8480 C CD brander HP cd writer + 8200 Scanner Snapscan 1212 U-2 netwerkkaart Realtwec RTL8139 (A/B/C/8130) PCI fast ethernet nic harde schijf 1 Generic IDE disk type 47 harde schijf 2 Generic IDE disk type 80 BIOS Award Medallion Bios v6.0 Asus P3B-F Acpi Bios Revision 1004 Award Plug en play Bios extension v1.0a Ik hoop dat dit genoeg is anders hoor ik het wel weer
Link naar reactie
[quote:4507d674be="Wim van Ooijen"] Asus P3B-F Acpi Bios Revision 1004 [/quote:4507d674be] Heej dat moederbord heb ik in een ver en grijs verleden ook nog gehad! Heb 'm toen doorverkocht aan een vriend van me, maar ik kan daar evt. wel ff in het boekje kijken wat die piepjes precies betekenen. Volgens mij stond het er ergens in. Heb je zelf trouwens geen handleiding van het moederbord?
Link naar reactie
[quote:682ba1b425="gerben"]User manuals staan meestal wel in pdf formaat online, zo ook hier: http://www.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=P3B-F[/quote:682ba1b425] Stom! Had ik ook kunne weten.. En 't was inderdaad een supermobo voor z'n tijd! 133 MHz bus zonder problemen, terwijl het officieel maar een 100 MHz bordje is :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...