Ga naar inhoud

Effe Een Sd ram vraag


Aanbevolen berichten

Oke dat was dus niet slim van me :oops: ik moest er nog bij zetten dat ik er een van 64 mb had ingedaan + 1 van 128mb dus dat moet toch kunnen ? of moeten het er 2 de zelfde zijn nee toch das toch alleen bij rimm Oke nog een kleine Toevoeging : 128 mb ram ram( heb ze er allebij apart ingehad) de pc maar 32 aan en bij 64 gaf hij er maar 16 aan ? Hoe kan dit .
Link naar reactie
[quote:8e008646af="Elrond"]Oke dat was dus niet slim van me :oops: ik moest er nog bij zetten dat ik er een van 64 mb had ingedaan + 1 van 128mb dus dat moet toch kunnen ? of moeten het er 2 de zelfde zijn nee toch das toch alleen bij rimm Oke nog een kleine Toevoeging : 128 mb ram ram( heb ze er allebij apart ingehad) de pc maar 32 aan en bij 64 gaf hij er maar 16 aan ? Hoe kan dit .[/quote:8e008646af] Als volgt: De PC ondersteund waarschijnlijk alleen 16mbit chips. Dan zou de 64 dus single sided zijn en door de chip beperking 16mb worden. De 128mb zou doublesided zijn en dus 32mb worden. Lijkt me wel erg weinig 16mbit, want dan zou je maximaal een 32mb module kunnen plaatsen. Normaal zou je kunnen denken dat het mobo geen doublesided modules ondersteund, maar dan komt het rekensommetje niet uit. De 64mb zou dan iig 32mb moeten zijn.
Link naar reactie
[quote:b469d5c379="Marcel de Reus"][quote:b469d5c379="Bosje"]Het kan ook zijn dat je mobo probelemen heeft met PC133 en eventueel ook PC100. Jouw mobo is in elk geval PC66. Zet alleen de 128 Mb erin, wat doet ie ?[/quote:b469d5c379] Dan geeft ie maar 32 aan staat er.[/quote:b469d5c379] Thanx ja inderdaad dan geeft i 32 aan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...