Ga naar inhoud

Slechte voeding


Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik best een slechte voeding heb want deze zat bij zo'n goedkope kast. maar wat merk je er van en hoe slecht is slecht???? mijn voeding is denk ik ook niet een van de beste want ik heb tijdens burnk7 de volgende waardes: +5 is bij mij 4,60 +12 is bij mij 13.03 -12 is bij mij -12.53 +3,3 is bij mij 3.22 5v SB is bij mij 4.92
Link naar reactie
[quote:f551fd464d="wilco_oranje"]en waar heeft een slechte voeding effect op??? want tijdens bijv. battlefield heb ik nergens last van.[/quote:f551fd464d] Onstabieliteit van het systeem, de pc kan bijvoorbeeld crashen tijdens zware belasting zoals het spelen van Battlefield 1942. Als je nergens last van heb qua onstabieliteit zou ik gewoon de huidige voeding blijven gebruiken
Link naar reactie
Vreemd blijft dan mijn geval: m'n Asus A7V266-E geeft al tijden pakweg 13V aan. Zowel met de vorige cheapo voeding (+ instabiel systeem) als nu mijn nieuwe Chieftec Bigtower voeding (nu retestabiel :) ). Dit is gemeten in het BIOS, Sandra '03 en de nieuwste Asus probe. Het lijkt er dus eerder op dat het moederbord onderdeel (wat eigenlijk?) dat hiervoor verantwoordelijk is zijn werk niet goed doet :-? Bart
Link naar reactie
[quote:0443f0a060="wilco_oranje"]maar je voeding gaat toch andere waardes aan geven onder zware belastingen dacht ik? maar als je in je bios kijkt dan start je hem net op nieuw op dus geen zware belasting. tenminste dat is wat ik denk. ik heb trouwens geen last van crachen tijdens gamen dus dan hou ik deze voeding gewoon lekker.[/quote:0443f0a060] Idd dat klopt, maar het kan dus zijn dat de sensor van zijn moederbord gewoon niet goed werkt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...