Ga naar inhoud

ASUS P4S8X


Aanbevolen berichten

Ik wil een systeem bouwen met een ASUS P4S8X Dit bord ondersteund AGP8 zodat er bv een ASUS V9180 Magic / T (ondersteund AGP8) in kan. Graag wil ik jullie mening horen over het AGP8 verhaal. Op diverse forums lees ik dat dit een marketing truc zou zijn en op dit moment of op korte termijn helemaal niet van belang is... Zou dan bv een Asus P4PE niet beter zijn? Graag reactie
Link naar reactie
Hetzelfde hoor je op dit forum, want het is namelijk gewoon de waarheid. AGP 8x kaarten kunnnen ook prima in 4x AGP slots (ook in 2x) en de preformencewinst is nihil. Je moet vooral niet op AGP 8x letten bij het kopen van een mobo en een videokaart. Waarom wil je een systeem bouwen met dat bord? Het is een erg goed bord daar niet van, maar het is ook redelijk duur en er gaan P4's op die ook redelijk duur zijn. (met de search vind je over de kwestie Intel-AMD genoeg recente argumentatie overigens).
Link naar reactie
[quote:6d1bb9404a="Marcel de Reus"]Hetzelfde hoor je op dit forum, want het is namelijk gewoon de waarheid. AGP 8x kaarten kunnnen ook prima in 4x AGP slots (ook in 2x) en de preformencewinst is nihil. Je moet vooral niet op AGP 8x letten bij het kopen van een mobo en een videokaart. Waarom wil je een systeem bouwen met dat bord? Het is een erg goed bord daar niet van, maar het is ook redelijk duur en er gaan P4's op die ook redelijk duur zijn. (met de search vind je over de kwestie Intel-AMD genoeg recente argumentatie overigens).[/quote:6d1bb9404a] nou, duur valt toch mee voor een P4 bord? (<100 euro) verder met veel extraatjes onboard P4 idd nog wel prijzig maar ik vind de verhouding met AMD tegenwoordig meevallen, benieuwd wat er gaat gebeuren in de toekomst, "vroegah" waren AMD "moedah"bo's "duurdah" dan de INTEL based :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...