Ga naar inhoud

problemen met asus a7v333


Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een asus a7v333 moederbord gekocht met een amd xp 1800 en 256 mb 333mhz geheugen thuis ben ik begonnen met het systeem te instaleren in mijn huidige systeem en bevestigen van het mobo cpu geheugen hd cdrw dvd diskdrive en videokaart krijg ik de melding cpu test failed. na hd cdrw dvd diskdrive te hebben losgekoppeld en zelfs de video kaart blijft ie de melding geven en bij het verwijderen van het geheugen ook de cpu is goed. wat kan het mogelijk probleem zijn als je het weet graag reactie
Link naar reactie
[quote:f18d02239d="andreasvdwal"]Onlangs heb ik een asus a7v333 moederbord gekocht met een amd xp 1800 en 256 mb 333mhz geheugen thuis ben ik begonnen met het systeem te instaleren in mijn huidige systeem en bevestigen van het mobo cpu geheugen hd cdrw dvd diskdrive en videokaart krijg ik de melding cpu test failed. na hd cdrw dvd diskdrive te hebben losgekoppeld en zelfs de video kaart blijft ie de melding geven en bij het verwijderen van het geheugen ook de cpu is goed. wat kan het mogelijk probleem zijn als je het weet graag reactie[/quote:f18d02239d] Hoe weet je dat cpu goed is? Heb je al een bios reset gedaan? Ook de fsb jumper zit goed?
Link naar reactie
Normaal gaat ie dan als een idioot piepen(wanneer je geheugen kapot is) Maar het kan zeer nauw luisteren(geheugen is vaak een oorzaak van de problemen) Ik heb nu 2 asus a7v8x en een raid(thuis) gebouwd maar een keer was de grafische kaart niet ok en een keer was het geheugen niet ok(bios update wil helpen AGP problemen) Maar het versturen vind ik al niets ze gooien met spullen :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...