Ga naar inhoud

Overklokken? Wat heeft het Spread Centrum ermee te maken?


Aanbevolen berichten

[quote:f5fbcc147a="arthurdiependaal"]of stel je vraag op http://forum.overclockers.nl[/quote:f5fbcc147a] :lol: als er 1 N00b forum is, is dat die van overclockers.nl wel.... er lopen hier meer gasten rond met kennis dan daar, ben er ook wel eens wezen kijken, en daar is Die hard overclocken een FSB van 140 halen ofzo.... man, ik zag daar eens iemand die meer dan 2000 berichten had, en zelfs hele makkelijke dingetjes niet eens wist.... ze hebben wel leuke reviews eens, maar das ook alles..
Link naar reactie
[quote:7ebfb224d4="intelpentium2"]Op het Forum van Overclockers.nl zitten natuurlijk NOOBS maar we zijn daar niet allemaal NOOBS, wat het goede van dat forum is dat je daar geen gezeik krijgt een tenminste normaal antwoord krijgt en geen offtopic gezeik zo dat was mijn preek. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:[/quote:7ebfb224d4] NORMAAL antwoord? Ik vroeg aan jullie forum hoe ik mijn fan's op 7V moest zetten. Ik heb precies gedaan wat die kerel zei. Ik zet mijn Pc aan... flits 2 case-fans naar de knoppen. :evil: Dank je wel, ik heb mijn account daar meteen opgezegt. Daardoor voel ik mij stukken beter :D
Link naar reactie
Kan men niet gewoon antwoord geven op de vraag van de topic starter of helemaal niet antwoorden ipv hier een flamewar tussen 2 forum's te gaan maken. :x hier een normaal antwoord: [quote:0334fd5bf1][b:0334fd5bf1]Spread Spectrum Control: [/b:0334fd5bf1]This function is used for meeting the specifications when complying with the CE acceptance test. Enabling it leads to a noticeable deterioration in performance. That's why it should always be disabled! [/quote:0334fd5bf1] Lees meer hier: http://www6.tomshardware.com/howto/20010725/bios_tuning-17.html Oftewel uitzetten.!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...