Ga naar inhoud

welk mobo


Aanbevolen berichten

Ik heb een defect moederbord (Shuttle AK32L, destijds voor mij aantrekkelijk omdat ik nog SDRAM overhad, deze kan DDR of SDRAM namelijk), loopt vast als ik wat meer performance gebruik. T komt er op neer dak een nieuwe mobo wil kopen, deze wil laten repareren (als ik de verkoper kan overtuigen dat ie kapot is :cry: --> fabrieksgarantie) en eventueel 2ehands door wil verkopen... Ik heb zo'n beetje alles A-merk in mn pc, alleen mobo is dus een Shuttle wat ik achteraf gewoon niet had moeten doen. Ik twijfel nu tussen moederbord msi kt4v-l ddr400 so-a € 109,00 & moederbord asus a7v8x so-a ddr333/400 € 129,00 (paradigit) Ik koop het liefst bij Paradigit vanwege dat t makkelijk is als dr iets aan de hand is met dat ding... Ik heb die asus pas voor iemand anders gekocht en ingebouwd, was eigenlijk wel een gaaf mobo, ik kocht die asus toen omdat MSI was uitverkocht. Wat vinden jullie? Welk mobo moet ik kopen? Ik zet over (dus al tijdje in mijn bezit op andere mobo): AMD Athlon XP 1700+ 256 mb ddr pc2100 GeForce 4 mx440 64mb etc.
Link naar reactie
ER zijn al nforce2 moederborden te krijgen voor de prijs die vergelijkbaar is met de asus. ca. € 125. MSI K7N2 €125 MSI K7N2 €125 Asus A7N8X €141 Alle 3 informatique. Dus vergelijkbaar in prijs, maar sneller in prestatie. 2 voor de prijs van 1 :wink: En mocht je iets anders kiezen dan maar de ASUS....
Link naar reactie
[quote:93474dbffa="In_The_Aire"]epox vind ik een beetje een 'eng' merk. heb toch liever msi of asus en denk er nog steeds aan om die asus te gaan halen...[/quote:93474dbffa] Epox een eng merk? Epox rox en is qua stabiliteit en duurzaamheid enz enz net zo goed als Asus. Ik heb zelf ook Epox en met mij vele anderen. Voor die Asus betaal je alleen maar meer.
Link naar reactie
[quote:a451ca2cda="In_The_Aire"]epox vind ik een beetje een 'eng' merk. heb toch liever msi of asus en denk er nog steeds aan om die asus te gaan halen...[/quote:a451ca2cda] Tja, wat is er eng aan? Asus heeft gewoon naam, net als leatek. Ps: welke versie is dat van de A7? De lanversie of die goldversie? Ik heb de LANversie. Mooi bordje hoor, die Asus. Alleen over het onboardgeluid ben ik niet zo tevreden. De LAN heb ik nog niet getest. Er zitten wel wat goodies bij (2 kaartjes en nog wat dingetjes)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...