Ga naar inhoud

Geheugen en windows ME


Aanbevolen berichten

Als je onder WinME meer geheugen gebruikt dan 512MB, krijg je vanalle rare toestanden, en na enkele herstarts een onbruikbaar OS. Dit is een gekend probleem met WIn95/98/ME. Weet het niet meer uit het hoofd, maar ik dacht dat de ideale hoeveelheid geheugen voor ME zo rond de 300MB ligt, meer geheugen maakt het systeem langzamer. Eddy
Link naar reactie
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar ik heb windows ME en ik heb meer als 512 SDRAM werkgeheugen en ME draait bij mij perfekt ook de oude spellen doen het goed en de media player ook want ik Download en kijk veel films dus ik kan het weten Misschien moet je proberen om schijfruimte werkgehuigen om zetten dat heb ik ook gedaan daarvoor heb ik een oude hardeschijf gebruikt van 4 GB en die bijna helemaal omgezet :lol: [color=red:0d7044b9d5][/color:0d7044b9d5][size=18:0d7044b9d5][/size:0d7044b9d5]
Link naar reactie
[quote:0ed9577e59="captain_falcon"]Ik weet niet waar jullie het over hebben maar ik heb windows ME en ik heb meer als 512 SDRAM werkgeheugen en ME draait bij mij perfekt ook de oude spellen doen het goed en de media player ook want ik Download en kijk veel films dus ik kan het weten Misschien moet je proberen om schijfruimte werkgehuigen om zetten dat heb ik ook gedaan daarvoor heb ik een oude hardeschijf gebruikt van 4 GB en die bijna helemaal omgezet :lol: [color=red:0ed9577e59][/color:0ed9577e59][size=18:0ed9577e59][/size:0ed9577e59][/quote:0ed9577e59] 1. Het is meer [b:0ed9577e59]dan[/b:0ed9577e59]. 2. Hoeveel heb je dan?
Link naar reactie
Ook ik heb windows me. Had eerst 128 mb geheugen erin zitten, maar ik wilde wat meer omdat ik ook soms de nieuwste spelletjes speel. Mafia liep totaal niet met 128 mb. Ik heb een Dell computer (pentium 4) en op die site raadden ze ook af om meer dan 512 mb te gebruiken, maar ik heb er nu 640 mb in zitten en alles loopt tot nu toe prima. Ik gebruik ms dos eigenlijk niet en speel alleen nieuwere spellen. Volgens mij heb ik ergens op internet gelezen dat er iets bestaat van microsoft om problemen met dos te verkomen, maar ik weet ik niet meer waar dat stond. Maar ik heb geen problemen, dus je kunt het altijd proberen :D Ik heb wel DDR geheugen, misschien scheelt dat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...