Ga naar inhoud

kopen van nieuw syteem weie heb eradvies


Aanbevolen berichten

ATX Midi Tower behuizing • Intel® Pentium® 4 2,0 GHz processor • 256 MB DDR-RAM geheugen • 512 kb cache • 64 MB Nvidia GeForce4 MX440 videokaart • 60 GB Ultra ATA harddisk 7200 rpm • 16x48x DVD-ROM • 40x12x40x CD-Rewriter • Onboard 6 channel audio geluidskaart • 56K6 soft modem • 10/100 Mbps onboard netwerkkaart • 3x Firewire • 4x USB • PS/2 toetsenbord • Wheel muis • Incl. Microsoft Windows XP & Works 6.0 • 24 Maanden garantie, waarvan 12 maanden aan huis • Dit artikel wordt standaard geleverd met Philips A 2.300 Subwoofer Set, Philips 107T 17" Flat Crt Monitor ik ben geen speletjes freak graag u mening bij voorbaat dank cees van oostwaard oostwaard@planet.nl
Link naar reactie
[quote:a3369bf88f="computer_nerdo"]je zegt wel dat je geen spelletjes freak bent maar wat doe je er dan mee?[/quote:a3369bf88f] ooit wel eens van office en internet gebruik gehoord??? :roll: ik neem aan dat dit de doeleinden zijn waarvoor het gebruikt wordt... misschien eens een beetje muziek luisteren ofzo (aangezien de subwoofer set) mocht je zwaardere dingen van plan zijn, fotos bewerken etc, dan is het aan te raden het mem te vervangen voor 1 reepje 512 MB. dan is het een prima en snel genoeg systeem voor de hedendaagse dingen.. ik zie geen gekke dingen in ieder geval.. en nu wachten op de eerste die zal komen en weer begint te blaten over AMD e.d... // Rombaft, das gewoon een 17'' CRT hoor... heb em zelf ook... prima dingetje trouwens
Link naar reactie
mjah, je kunt ook een kaart uit de SIS Xabre serie \ ATI Radion nemen ipv die geforce4. Qua 2D geeft nvidia namelijk geen super goed beeld. Dus als je toch geen games wil spelen, is de 9000 idd een redelijk goede keuze. Ik zou denk ik ook in jouw geval WEL voor die Pentium gaan ipv een AMD, omdat je geen games speel, zodat de Pentium beter uitkomt. (zoals de geest van oirlo al aangaf....)
Link naar reactie
Ik vind de keuze voor een 2 gig intel (E215) een beetje ongelukkig. Een 2.4 gig heb je voor E30 meer (E245). Kun je er weer wat langer mee doen. Ehm, Intel hè?..... ehm... volgens mij krijgen we straks weer zo'n leuke discussie :lol: (kennen ze dat euro teken niet op dit forum :-? , of toch wel ???)
Link naar reactie
[quote:dbc80a4300="Ruudfeen"]Een 2.4 gig heb je voor E30 meer (E245). Kun je er weer wat langer mee doen. Ehm, Intel hè?..... ehm... volgens mij krijgen we straks weer zo'n leuke discussie :lol: (kennen ze dat euro teken niet op dit forum :-?)[/quote:dbc80a4300] ja, vindt het een beetje flauw worden.. goed ik heb zelf ook een AMD, maar als er iemand komt die geen fluit verstand van computers heeft, en hier vraagt of zijn systeem een goeie keuze is en er zit een AMD in, dan is het direct weer mis. dan heeft die persoon bijvoorbeeld een compleet systeem ergens uitgezocht bij een zaak die hij vertrouwd bijvoorbeeld, maar om het toch even te checken vraagt hij het hier.. binnen de kortste keren vliegen de Anti Intel argumenten hier door de lucht, en wordt er een ellenlange discussie opgestart.... op het einde weet hij niet meer wat hij moet, want er moet weer een ander moederbord in, en bij de zaak waar hij wil kopen, hebben ze net geen AMD, dus zit ie helemaal met de handen in het haar.. en ja zelf bouwen kan hij bijvoorbeeld ook niet, en online orderen vertrouwd hij bijvoorbeeld niet , omdat je dan misschien koopt bij een zaak aan de andere kant van nederland.. dus op het einde van het verhaal komt het misschien zelfs wel voor dat hij niet eens meer een computer koopt omdat hij niet meer weet wat hij moet doen.... ennuh ALT+5 is het € teken....
Link naar reactie
[quote:3a5c55247d="Ruudfeen"]Ik vind de keuze voor een 2 gig intel (E215) een beetje ongelukkig. Een 2.4 gig heb je voor E30 meer (E245). Kun je er weer wat langer mee doen. Ehm, Intel hè?..... ehm... volgens mij krijgen we straks weer zo'n leuke discussie :lol: (kennen ze dat euro teken niet op dit forum :-? , of toch wel ???)[/quote:3a5c55247d][quote] Me dunkt dat je bij een 2.4 (533)toch een duurder MB nodig bent,dit systeem lijkt mij niet geschikt voor iemand die later ook nog eens in de bios wil rommelen..Lijkt op zo'n Media-liddle - paccard Bell- Aldi ga maar door - systeem.Die soft modem , wist niet dat ze die noch verkopen :D
Link naar reactie
Er staat geloof ik niet bij wat voor mobo erin komt. Was idd ff vergeten dat je daar ook nog op moest letten bij intel (scheelt dat veel dan :-? ). Amd is daar iets soepeler in..... maar laten we even het woord geven aan onze topic starter, anders hebben we straks 12 systemen samengesteld terwijl we geeneens weten wat ie nou precies wil :lol:
Link naar reactie
Met dat systeem kan je aardig uit de voeten en heus ook wel een spelletje spelen. Wanneer je zelf niet zoveel van PC's weet, of geen zin hebt je daarin te verdiepen, is het ook belangrijk dat de winkel waar je hem koopt vertrouwd is. Zodat je daar met vragen en eventuele problemen terecht kan. En de prijs moet niet te gek zijn natuurlijk. Kant en klaar kopen bij een winkel in de buurt is meestal niet de goedkoopste oplossing. Maar daar krijg je raad en daad voor terug. En dat is ook wat waard.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...