Ga naar inhoud

Creative 5100 aansluiten op Asus a7n8x Deluxe?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb het asus a7nx8 moederbord en maak hierbij gebruik van soundstorm als mijn geluidskaart. Verder heb ik de creative 5100 boxenset. Als ik hem echter aansluit komt er alleen uit de beide linker en rechter boxen geluid + de subwoofer. De middelste box produceerd helemaal geen herrie. Noppes. Nu is mijn vraag: Heb ik hem gewoon verkeerd aangesloten? Of ligt het ergens anders aan. Groeten Joost [img:5a7b66605c]http://www.amdmb.com/images/a7n8x_final/connectors-small.jpg[/img:5a7b66605c] Je hebt de volgende aansluitingen Oranje geel paars en daar onder nog 3 maal blauw roze en groen. Ik heb de boxen als volgt aangesloten Het oranje kabeltje op: oranje Het zwart kabeltje op: paars Het groene kabeltje op: groen Op die gele aansluiting past namelijk niks. Groeten Joost
Link naar reactie
hmz, ik heb een beetje zitten rommelen met de boxjes, (heb er 2x2). Nu heb ik mijn pc speakers aangesloten op de oranje. Na een beetje goochelen met de wizard en wat vinkies uit heb gezet kreeg ik left, center, right, left-right surround. Wat heb ik gedaan: Alle vinkjes uit gezet bij 'speakerinstelling' behalve de analoge input en heb voor 6 speakers gekozen. Bij mij kreeg ik toen wel de center te horen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...