Ga naar inhoud

Iemand bekend met deze Sweex kast?


Aanbevolen berichten

Weet iemand wat meer van deze Sweex kast? (de Xenon XS) http://www.ropla.com/product.asp?pId=196 Bijv.: - hoe staat het met de koeling (openingen/fans), - is er ook simpelweg een 350 W voeding in te plaatsen - hoe is de kwaliteit v/d constructie - wat kun je er in kwijt Op het fotootje ziet het er allemaal mooi uit, maar hoe is ie in het echt??
Link naar reactie
[quote:1e6860c7da="dus.."]Er is helaas zeer weinig info te vinden over deze kast, hij is ook pas in januari op de markt gekomen.. Ik twijfel vooral vanwege de tamelijk lage prijs van zo'n 50 euro. Zegt dat iets over de kwaliteit? Misschien moet ik toch voor de AOpen H600B gaan (110 euro) :-? (Nee ik wil geen Chieftec)[/quote:1e6860c7da] # Het zegt waarschijnlijk iets over de kwaliteit van de voeding maar die vervang je toch. # AOpen heeft brakke voedingen, die moet je dan ook vervangen. # Chieftec en Antec zijn toch echt de beste keuzes, wat mankeert er aan?
Link naar reactie
De meeste Chieftec kasten vind ik gewoon niet mooi. Kwestie van smaak. Bovendien wil ik geen deurtje voor m'n drives... Maar de Antec Plus 660 serie is wel weer fraai (en zonder deur :wink: ) Dus misschien toch. Jammer van die Sweex is dat ik 'm nergens in een winkel heb zien staan. En het is wel zo prettig om het beestje in het echt gezien te hebben! Trouwens, ik dacht juist dat de voeding van de H600 B wel ok was. In de beschrijving komen de termen high efficiency, silent mode en kogelgelagerde fan voorbij.
Link naar reactie
Als je geen deurtjes hebt en wel een gekleurde kast moet je je frontjes stealthen (in zelfde kleur spuiten) Niet iedereen heeft daar zin in. ik heb zelf een Chieftec DA met 6x5.25 dus. Eigenlijk heb je genoeg ruimte als je 4x 5.25 hebt. Je kan per bracket 2 HD's kwijt. Al zou ik er maar één per bracket doen ivm met warmteafgifte.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...