Ga naar inhoud

Nieuw moederbord PIII


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb nog een PIII 450. Maar het probleem is dat er mx. 128mb geheugen per slot in kan en ik heb maar 2 sloten. :o Nu wil ik er dus wat meer geheugen in. Op alternate: [url=http://www3.alternate.nl/html/nodes_info/goeo02.html]Hiero.[/url] Vond ik dat moederbord. Aangezien er nergens iets staat of het geschikt is voor een PIII weet ik dus niet of dit een goeie is. :roll: Moet ik voorderest nog op dingen letten als ik een nieuwe moederbord koop? Zoals FSB? Alvast hartelijk bedankt, Johan
Link naar reactie
Dubbelzijdig heeft aan beide kanten chips, maar dat hebben sommige enkelzijdige modules ook. Dubbelzijdige modules hebben in totaal 16 chips, enkelzijdige slechts 8. Bij enkelzijdige modules kunnen alle chips aan een kant zitten, of 4 aan elke kant. Dubbelzijdige modules hebben aan iedere kant 8 chips.
Link naar reactie
[quote:4765afc492="egslim"]Weet je zeker dat 256Mb modules niet werken? Dat zou wel moeten willen als het dubbelzijdige modules zijn.[/quote:4765afc492] Niet als max chip grote 64Mbit is en hij alleen maar double sided 128MB modules vreet. # Nee dat andere mobo akn ook niet, je moet een SLOT hebben, niet zo'n wit dinng met putjes. Dat is een socket.
Link naar reactie
Nee daar heb je gelijk in. Zat ik nu ook al aan te denken. Ik heb nu maar besloten om een totaal nieuw moederbords te kopen en een processer + ddr geheugen. Nu kan ik van een vriend een AMD XP 2200+ en koeler krijgen voor E90 is dit duur? :roll: En 512mb DDR geheugen voor E130? :roll: Alvast bedankt, Johan
Link naar reactie
[quote:ea1dec8c31="Dumpie"]Nee daar heb je gelijk in. Zat ik nu ook al aan te denken. Ik heb nu maar besloten om een totaal nieuw moederbords te kopen en een processer + ddr geheugen. Nu kan ik van een vriend een AMD XP 2200+ en koeler krijgen voor E90 is dit duur? :roll: En 512mb DDR geheugen voor E130? :roll: Alvast bedankt, Johan[/quote:ea1dec8c31] # Nee dat is niet duur. # Dat is ook niet duur, maar het moet wel merk geheugen zijn. # Dat is geen processor slot ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...