Ga naar inhoud

pentium 4 overklokken, hihihi


Aanbevolen berichten

uit een C'T artikel: Erhöhte Ausfallraten bei übertakteten Pentium-4-Prozessoren Mehrere Hardware-Webseiten berichten, dass Intel-Pentium-4-Prozessoren durch dauerhaften Betrieb mit überhöhter Versorgungsspannung schneller ausfallen. Es wird vermutet, dass das Phänomen der Elektromigration zu den Ausfällen führt. Beim regulären Betrieb mit der richtigen Betriebsspannung, die Pentium-4-Mainboards automatisch einstellen, treten solche Ausfälle nicht auf. Mehr dazu auf c't aktuell: "Plötzlicher Pentium-4-Tod" durch Übertakten (ciw/c't) nadere toelichting is denk ik overbodig......?
Link naar reactie
[quote:b5a784b4cc="no_name"]Ben ik even blij dat ik de Vcore niet heb verhoogt.[/quote:b5a784b4cc] nee, maar als je niet overclocked is dat ook zeker niet nodig.. goed, ik wist al dat dit probleem vaker voorkwam met P4 cpu's, echter heb ik nog niet vaak gehoord dat een AMD kapot is gegaan hieraan.. heb zelf een Vcore van 1.88 geloof ik... ach en misschien scheelt het een levensjaar of 2, tegen die tijd is ie allang weer weg :wink:
Link naar reactie
[quote:96676a1efb="computer_nerdo"]mijn systeem= amd 1200 mhz mobo =PcChips M810LMR 32 mb video onboard geluid onboard 20 gb maxtor ata 100 en 5400 rpm en natuurlijk 256 mb geheugen -32 mb voor de video zoveel mooie computerdingen die je wilt hebben zo weinig geld[/quote:96676a1efb] Nog een keer: Kan dat niet in één regel?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...