Ga naar inhoud

Mean Machine?


Aanbevolen berichten

Na wat rondstruinen op het net heb ik het volgende machientje samengesteld: - processor: P4, 2400 MHz (533 FSB) - geheugen: Kingston 256 MB (DDR, 333 MHz) - mamabord: AOpen AX 4PE Max - grafisch: Club 3D Radeon 9500 Pro (128 MB) - harddisk: Seagate Barracuda 80 GB s-ATA V - DVD-speler: Toshiba SD-M1712 - CD-writer: Lite-On LTR 52x24x52 - kast: AOpen QF50 A, 300 Watt Lijkt me wel ok, of niet?? Suggesties? Het hele ding kost bij Challenge: 1044,50 euro. Dat is verreweg de goedkoopste winkel, maar ligt wel in Verweggistan :( Ter vergelijk: bij A-Tembo in Delft (om de hoek) bijna 300 euro duurder.
Link naar reactie
[quote:d44e1b04b7="Salv"]Als je soms een spelletje speelt en vooral op internet surft is 256 genoeg. Maar neem een betere voeding. Bijvoorbeeld een 400 watt. Anders dan kapt je Pc misschien als je net een film aan het downen bent en je moet nog maar 2 mb. :cry:[/quote:d44e1b04b7] Dan koop je geen Radeon 9500 ;) # Ziet er verder prima uit. Ik zou echter een Chieftec/Antec kast nemen, deze zijn mooier praktischer en vooral belangrijk de voeding is beter. Met een Aopen 300W kun je probs verwachten met dat systeem :(
Link naar reactie
Netjes, ik zou alleen gelijk 512 mem nemen. Als je systeem hebt zit je je toch gelijk af te vragen of je er toch nog 256 mb bij zal nemen, had ik in ieder geval. En als je gelijk 512 neemt hoef je er maar 1 stick erin te doen, weet niet of het performancegewijs iets scheelt, maar het voelt altijd beter :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...