Ga naar inhoud

voeding chieftec niet stil


Aanbevolen berichten

Die zogenaamde klax-matten zijn ook oorspronkelijk van Chieftec. Je zal er wel wat aan hebben maar ja, het werkt alleen voor fans in je Pc. Een voeding blaast naar buiten dus heeft dat niet zoveel zin. Die matten zij trouwens ook héél erg duur. stap anders gewoon naar de bouwmarkt. Geluidwerende matjes die geen warmte absorberen. Dat zeg ik...bouwmarkt.
Link naar reactie
Zelf een Pc samenstellen is soms lastig, zeker met het geluid. Bij dell kijken ze gewoon naar de doelgroep en de beschikbare producten die ze er in kunnen verwerken. De voedingen zijn meestal héél stil ja. De cd-roms hoor je wel en de CPU-cooler, die is er ook haast niet. Maar je moet gewoon kijken welke merken dell gebruikt. Zalman maakt goede coolers. Alles onder de 25 Decibel is stil. Geluid dat verdubbeld in sterkte wordt 3 Db luider. Maar dells hebben ook iets wat de meeste zelfbouw pc's missen: casefans. er zit wel een goede voeding in die alle warme lucht uitblaast. Maar zo'n goede voeding kan wel €80,- kosten. Toch sta ik ook wel eens te kwijlen ja. Kom ik bij m'n neefje. tjakka, nieuwe Siemens. Pentium 4. 2, nog wat. 512 DDR 2100. Niet gek hoor, en toch best stil. Niet zo stil als je ze 2 jaar geleden van hetzelfde merk had maar toch toppie. Ik ga wel eens navragen hoe je het stilste bakkie kan krijgen. Kost wel iets meer, maar dan wordt je ook niet zenuwachtig. Want dat word ik van dat gezoem en gebrom!
Link naar reactie
Kijk een klein beetje geluid vind ik niet erg.. Maar dat storende, eeuwig durende zoemgeluid op de achtergrond vind ik niets.... zelfs met de tv aan hoor ik het nog steeds... Maar ik dus maar achter een hele stille voeding aan. Uit alle reacties begrijp ik dat ik moet uitkijken naar een Zalman voeding. Ik ga wel even zoeken op het net...... En verder niets doen, kast niet isoleren, voeding van de cpu is, volgens mij stil. Ik hoor deze in ieder geval niet. Heel snel een keer de pc opgestart zonder de fan van de cpu (oeps). Daar merkte in wat geluid betreft geen verschil.
Link naar reactie
[quote:019c14a70f="Salv"]Kijk maar eens naar de enermax'en. www.enermax.com.tw Onthoud, onder de 25Db is relax. Bij de specificaties van de voedingen staan ook de Decibellen. Je hebt voor €70,- een 350 watt die onder de 20Db zit.[/quote:019c14a70f] Enermarx is kwalitatief niet geweldig. Ze komen verhoudingsgewijs erg veel RMA en bovendien zijn ze ook niet erg krachtig. Kijk liever voor de volgende: 1. Antec True Silent 2. CWT 3. Flower 4. Chieftec
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...