Ga naar inhoud

Game's moederbord, hulp gevraagd!!


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben van plan een nieuwe computer te gaan kopen maar kan iemand mij vertellen wat ik voor een moederbord moet kopen? Ik ga een p4 2.4 ghz 533 kopen en zoek een moederbord die daarvoor geschikt is, het moet een snel en stabiel moederbord zijn, en het moet goed geschikt zijn om zware games te spelen en ik ga veel internetten, kan iemand mij een goed moederbord vertellen die aan mijn eisen voldoet? alvast bedankt, vincent :D
Link naar reactie
heej, vincent haal die ongelofelijke link uit je sig weg... wil even kijken wat het nu was, maar dat zijn geen leuke grappen vriend :evil: :evil: zal het zeker even melden bij een mod, want ik vindt dit niet acceptabel... stel nou dat je perongeluk erop klikt???? of is dat jou manier van humor??? iemand anders zn computer laten flippen?? :evil: :evil:
Link naar reactie
Ik heb een maand geleden een p4 2,4 Ghz gekocht. Ik heb een doe-het-zelf set van alternate gekocht. Werkt prima en scoort iets minder als asus, maar dat veerschil wordt erg klein met een redelijke videokaart, verder is het een mooi prijsje. Wel moet je er een aparte module van 256 RAM erbij kopen. Je kan hem vinden op www.alternate.nl onder hardware/upgrade/sets voor 437 euro (exclusief die extra module)
Link naar reactie
[quote:59ee582425="turbulence"]heej, vincent stomme idiot, haal die ongelofelijke link uit je sig weg... wil even kijken wat het nu was, maar dat zijn geen leuke grappen vriend :evil: :evil: zal het zeker even melden bij een mod, want ik vindt dit niet acceptabel... stel nou dat je perongeluk erop klikt???? of is dat jou manier van humor??? iemand anders zn computer laten flippen?? :evil: :evil:[/quote:59ee582425] sorry kzal ehm wel ff weghale, rustig maar hoor... en trouwens, er staat tog bij dat je er nie op moet klikken :wink:
Link naar reactie
jawel, maar ik kan toch niet ruiken dat er zulke shit achterzit ofwel??? neem aan dat je wel snapt dat ik me er druk om maakte of niet soms?? // spiderned, misschien dat jij zulke dingen leuk vindt, dat is jouw goed recht, echter is het mijn goed recht om er ook wat van te zeggen.... maar lets get ontopic... ging over iets heel anders in 1e instantie
Link naar reactie
[quote:f268db1740="turbulence"] // spiderned, misschien dat jij zulke dingen leuk vindt, dat is jouw goed recht, echter is het mijn goed recht om er ook wat van te zeggen.... [/quote:f268db1740] Uiteraard mag je er wat van zeggen, het is ook aanlokkelijk om er op te klikken. Dat zal je waarschijnlijk wel bedoelt hebben. Maar liep je pc er echt bijna van vast? //Salv; het was een browser scherm die over je scherm vloog en stopte niet uit zichzelf.
Link naar reactie
[quote:9e2228efd9="G. Sitters"]Ik heb een maand geleden een p4 2,4 Ghz gekocht. Ik heb een doe-het-zelf set van alternate gekocht. Werkt prima en scoort iets minder als asus, maar dat veerschil wordt erg klein met een redelijke videokaart, verder is het een mooi prijsje. Wel moet je er een aparte module van 256 RAM erbij kopen. Je kan hem vinden op www.alternate.nl onder hardware/upgrade/sets voor 437 euro (exclusief die extra module)[/quote:9e2228efd9] waar heb je ut over? ik vind je niet egt duidelijk. Ik zoek een moederbord hoor :wink:
Link naar reactie
[quote:a20454a462="turbulence"]jawel, maar ik kan toch niet ruiken dat er zulke shit achterzit ofwel??? neem aan dat je wel snapt dat ik me er druk om maakte of niet soms?? // spiderned, misschien dat jij zulke dingen leuk vindt, dat is jouw goed recht, echter is het mijn goed recht om er ook wat van te zeggen.... maar lets get ontopic... ging over iets heel anders in 1e instantie[/quote:a20454a462] sorry het was een geintje, ik heb inmiddels van iemand anders begrepen dat het schermpje heel veel schermpjes werd, zelf heb ik pop-up stopper pro, dus wist ik dit niet. maar ff naar het onderwerp, kzoek dus een lekker stabiel moederbord en lekker snel, maar ook betaalbaar, weet iemand er eentje?
Link naar reactie
Nou zal ik dan maar antwoord op de vraag geven. :o Ga voor een moederbord met een Intel 845 PE chipset. Bv Asus P4PE of Gigabyte GA-8PE667.Dit zijn stabiele en betaalbare moederborden. De audio chipset van Asus is iets beter. Nieuwste Intel chipset is de E-7205, maar deze moederborden zijn schreeuwend duur. :evil: Ik vond het trouwens ook geen leuk grapje, maar kreeg het vrij makkelijk weg. Niet meer doen als je hier mischien vaker wil komen. :wink:
Link naar reactie
Mensen mensen, Onze beste vincent stelt een vraag over een moederbord en het enigste wat hij terug krijgt zijn reacties over wat er nou wel of niet in zijn sig stond. Back to topic dus! Vincent: Ik weet niet wat je gedachte achter de intel processor is. Als je niet specifieke eisen hebt om voor een intel processor te gaan zou ik een AMD processor kiezen. Zoals je overal op dit forum kunt lezen is de prijs/kwaliteits verhouding vele malen beter dan intel. Stel dat je voor de AMD processor zou gaan moet je absoluut een nForce2 moederbord nemen. Perfect voor gamen! Grtz Joost
Link naar reactie
Ik weet best dat de meeste hier op dit forum AMD liefhebbers zijn, maar jullie doen het vaak lijken of Intel slecht zou zijn. Dat is niet zo!! Ik heb zelf ook een AMD gehad (prima ding hoor 1600+) maar wordt bij Normale koeling toch echt een stuk heter. Als je je "case" ook nog onderin een kast heb staan is dat toch echt een probleem. Koelertje voorin case was stuk beter :wink: , maar wel meer herrie. Ik heb nu een P4 2,4 533 ook onderin die kast zonder koelertje voorin, HEERLIJK stil. :D Ik denk dat beide processors goed en stabiel zijn en dat dat prijsverschil aardig tegenvalt op dit moment. bv :XP 2400+ = € 230,- en P4 2,4 533 = € 250,- :wink: Groetjes RicardoS
Link naar reactie
[quote:7d87b1c614="RicardoS"]Ik weet best dat de meeste hier op dit forum AMD liefhebbers zijn, maar jullie doen het vaak lijken of Intel slecht zou zijn. Dat is niet zo!! Ik heb zelf ook een AMD gehad (prima ding hoor 1600+) maar wordt bij Normale koeling toch echt een stuk heter. Als je je "case" ook nog onderin een kast heb staan is dat toch echt een probleem. Koelertje voorin case was stuk beter :wink: , maar wel meer herrie. Ik heb nu een P4 2,4 533 ook onderin die kast zonder koelertje voorin, HEERLIJK stil. :D Ik denk dat beide processors goed en stabiel zijn en dat dat prijsverschil aardig tegenvalt op dit moment. bv :XP 2400+ = € 230,- en P4 2,4 533 = € 250,- :wink: Groetjes RicardoS[/quote:7d87b1c614] # Niemand zegt dat Intel slecht is. # De huidige XP's worden net zo warm als een P4, jij had een 0,17 micron Palomino en nu zijn het allemaal 0,13 Tbreds die veel minder warm worden. # AMD is ook heerlijk stil. # Toch weer 20 euro, bovendien zijn Intel mobo's vaak duurder. // Kan iemand ff die link geven? Ik ben benieuwd of het ook onder Linux werkt :) BTW als er staat dat je niet moet klikken en je doet het toch dan is het je eigen schuld ook :P
Link naar reactie
De topicstarter geeft aan dat hij een P4 systeem wil gaan bouwen en welk moederbord hij daar het beste bij kan nemen. Veel mensen op dit forum zijn pro-AMD XP en dat is ook heel logisch, amd maakt hele goeie cpu's tegen lage prijzen, alhoewel het (prijs)verschil met intel is wel minder dan een jaar geleden. (zelf heb ik 2 amd systemen hier thuis staan naar alle tevredenheid overigens). De standaard intel koeler is bovendien erg stil en bovendien nog erg goed ook!! :) Echter de topicstarter wil een P4 systeem en dus de AMD verhalen mogen nu wel stoppen naar mijn mening. :roll: //ontopic// De beste (prijs/kwaliteit) moederborden voor intel zijn op het moment moederborden met een i845PE chipset. Snel/stabiel en niet al te duur. Verder een goeie investering voor dfe toekomst met Hyper-Threading support. Ikzelf heb de Asus P4PE, ben zeer tevreden over dit bord. Zeker over de overklok/memsettings opties, die zijn gewoon zeer uitgebreid :) Ga dus voor een i845PE chipset, dat is op het moment de beste keuze!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...