Ga naar inhoud

Systeem samenstellen???


Aanbevolen berichten

meestal draaien de Samsung reepjes wel op CAS 2, is natuurlijk niet gegarandeerd, maar 9 van de 10x werkt het wel... als je voor corsair gaat heb je wel super geheugen.... heb zelf 2 reepjes PC3500 in dual channel staan, en het is echt wel supersnel hoor.... als je geld genoeg hebt zou ik voor de corsair gaan, zeker ook als je gaat overclocken.. had zelf PC2700 samsung op de Epox, maar die klokte niet al te best over....
Link naar reactie
als je agressieve timings wil gaan gebruiken, en ook nog eens CAS 2, dan zou ik zeker voor corsair gaan... je betaald dan wel wat meer, maar dan heb je ook wat... ben er zelf ook heel tevreden mee.... je kan idd best nu 1 reepje kopen, en later nog 1, echter als je dan bij een webshop koopt zit je wel met 2x de verzendkosten...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:fc3c2386e8="jzetten"]nog even dit, je wil bij Alternate bestellen? Dan hoop ik wel dat je het op kan brengen een week of vier te wachten.[/quote:fc3c2386e8] Vind ik dan weer zo'n hoogst onzinnige opmerking die nergens op slaat. Iedereen blijkt tegen Alternate te zijn en de helft geeft zijn voorkeuren bij bijvoorbeeld Eynstein. Ik heb afgelopen week bij Alternate een draadloze router+2 WLAN kaartjes gekocht en die had ik 2 dagen later in huis, bij Eynstein moest ik 2 weken wachten op een bestelling omdat ze toen pas m'n factuur hadden gevonden. Ik heb weer GEEN zin in een topic waarbij Alternate zwart wordt gemaakt dus met een beetje verstand neem je die reply terug.
Link naar reactie
[quote:81dd7e99c3="Boerke87"]Zelfs dan vind ik het ongehoord een bedrijf op een of ander forum zwart te maken.[/quote:81dd7e99c3] denk nou eens na, waarom zou een bedrijf in jou ogen goed zijn, terwijl er tientallen zeggen dat het een slecht bedrijf is.... de surveys zijn volgens mij altijd eerlijk, en ik ga er zeker wel op af.... als er vaak gezegd wordt, daar niet kopen want sus en zo, waarom zou ik dan nog zo stom zijn om daar te kopen... jij moet het zelf ook weten, maar als je dan een keer op je bek gaat heb je ook geen recht van spreken vindt ik... daarnaast hebben de bedrijven zichzelf aangemeld bij de shopsurvey.. waarom zou je dat ook niet doen? als het goed gaat is het een perfecte manier om bekend te worden....
Link naar reactie
[router+2 WLAN kaartjes gekocht en die had ik 2 dagen later in huis, bij Eynstein moest ik 2 weken wachten op een bestelling omdat ze toen pas m'n factuur hadden gevonden. Ik heb weer GEEN zin in een topic waarbij Alternate zwart wordt gemaakt dus met een beetje verstand neem je die reply terug.[/quote] Erg consequent ben je niet boerke in je eerste reactie maak je zelf al een ander bedrijf zwart. Jij zegt van je eigen ervaring uit te gaan, dat doe ik dus ook. En er is niemand die mij verbied mijn mening te geven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...