Ga naar inhoud

nforce of VIA CHIP??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:09036e6e54="Marcel de Reus"]Kan je dan nog zomaar je bord ruilen?[/quote:09036e6e54] nee, was idd een letterlijke inruil.. maar nu zoals het blijkt komt er geen VDD instelling... :cry: gatverdamme... dat is nu mijn bottleneck nog... op hogere FSB speeds wordt HET NB voltage te laag, waardoor ie vastloopt.. dan maar binnenkort eens aan de gang met de soldeerbout... eens kijken of ik er een potmeter tussen kan krijgen....
Link naar reactie
[quote:ca1b451552="diniz"]Tijdens mijn dagelijks rondje kwam ik deze url tegen: http://www.tweakers.net/nieuws/25221 The inquirer heeft een Nforce II bord met de kt400 vergeleken.[/quote:ca1b451552] Ik vind het verschil in 3d prestaties wel ERG groot :o Is dat nou echt zo of..? De Sandra scores zien er geloofwaardiger uit ;) Ook wel leuk!
Link naar reactie
he ik heb een nforse 1 en een nforse 2 koop nooit een nforse 1 slechte koop die je kan doen :evil: :evil: ik heb me overlaten hale om een nforse 2 te hale :-? :-? ben r blij mee hij is nog niet vast gelopen in 3 dagen terwel mij nforse 1 dan al 40 keer zal hadden gedaan dus handjes op elkaar voor nvida nforse 1 msi 1700xp 265 mb nforse 2 epox 2400 512 mb
Link naar reactie
[quote:d7c4709ea1="S0epkip"]Ik vind het verschil in 3d prestaties wel ERG groot :o Is dat nou echt zo of..? De Sandra scores zien er geloofwaardiger uit ;) Ook wel leuk![/quote:d7c4709ea1] kweenie... kijk maar eens naar jou en mijn 3dmark scores... ik haal een hogere score met dezelfde processor. alleen heb ik dan Nforce2 bordje, en jij zelfs nog een GF4 TI-4600!!! vindt het wel vreemd, dat jij op FSB van 200 en gpu geklokt op waardes die ik nooit zal halen met mn 4200, lager scoort dan mij met FSb van 192 en GPU geklokt op 300/621.. dus je ziet dat er zeker wel wat verschil tussen zit, in 3d prestatie
Link naar reactie
[quote:f84c6b2b74="[-P.C.F.-]eddie"]he ik heb een nforse 1 en een nforse 2 koop nooit een nforse 1 slechte koop die je kan doen :evil: :evil: ik heb me overlaten hale om een nforse 2 te hale :-? :-? ben r blij mee hij is nog niet vast gelopen in 3 dagen terwel mij nforse 1 dan al 40 keer zal hadden gedaan dus handjes op elkaar voor nvida nforse 1 msi 1700xp 265 mb nforse 2 epox 2400 512 mb[/quote:f84c6b2b74] waro hebbie neterlaants geleert, tsiz un betjes lasdig lesen so snappie
Link naar reactie
mm ik hoop niet dat iedereen in Rotterdam&Nijmegen zo praat,....... beetje lastig te volgen. IDD ben ik het er ook over eens dat de nforce wel erg veel sneller is :-? Maar ja is weer leuk een uitdaging voor VIA om dit weer in te halen :lol: Wat voor ons dus weer resulteerd in betere en stabielere mobo's :lol:
Link naar reactie
[quote:530e3fdb06="rombaft"]hoe dan ook , de nforce 2 is de beste chipset op dit moment voor een amd machine maar daar hangt wel een prijskaartje aanm de nforce mobo's zijn over het algemaan een stuk duurder.[/quote:530e3fdb06] Nee hoor, de Epox 8RDA+ bijvoorbeeld is relatief helemaal niet duurder. Je betaald natuurlijk wel voor de extra features, maar dat is met een VIA chipset ook zo.
Link naar reactie
[quote:5abb5238bc="Black Shadow"]Nu nog wachten op de resultaten :)[/quote:5abb5238bc] en hoe zit het dan met jou resultaten?? had het ook al eens eerder gevraagd, maar kun je niet hoger komen dan die 3dmark score met 136 FSB??? heb je Rev. 1.1 toevallig? anders mag je die van jou wel ruilen met die 1.0 revisie van mij als je hem toch niet op zn donder gaat geven :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...