Ga naar inhoud

nforce of VIA CHIP??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Twee reviews van NForce 2 moederborden: [url]http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1759[/url] [url]http://www.extremetech.com/article2/0,3973,808515,00.asp[/url] Je moet goed opletten wat er op het bord zit. Soms is Soundstorm niet aanwezig op het bord, dat heeft met de chips te maken. Bij de 2e link staat een duidelijk overzichtje, dus daar hoef je niet de hele review voor te lezen.
Link naar reactie
[quote:e85dfaf27c="the inquirer"]Testing We used the following hardware: AMD Athlon 2700+ 2.16 GHz clocked FSB 333 CPU (13 x 166) 2 x Corsair PC3200 XMS DDR 400 modules [b:e85dfaf27c]Sapphire Radeon 9700 PRO[/b:e85dfaf27c] Or Nvidia reference Geforce 4 TI 4600 Western Digital 40 GB 5400 drive Aopen CD-RW 40x12x28 Targa Visionary 19 inch Display [/quote:e85dfaf27c] Met een radeon 9700 PRO dus. Ik zou absoluut voor de Nforce II chipsset gaan.
Link naar reactie
[quote:c95547d6cb="Black Shadow"][quote:c95547d6cb="Marcel de Reus"]Chaintech is goed en vooral uitgebreid qua extra's (round cables, Linux, bay)[/quote:c95547d6cb] Je vergeet een ding: RAID :)[/quote:c95547d6cb] ??? Ik bedoel met extra's de goodies die erbij zitten, er zijn zat KT400 borden met RAID en ook de Epox en de Asus hebben RAID.
Link naar reactie
Als ik nu een nieuwe moederbord zou kopen zou het ook een nForce 2 wezen, echt een top chipset en ook nog eens betaalbaar. Enige wat ik mis is een nForce 2 moederbord met ATA-100/133 RAID.. zo goed als geen enkel bordje heeft raid op een paar S-ATA Raid borden na :( Maar als je niet om RIAD geeft is de nForce 2 de chipset van dit moment.
Link naar reactie
gewoon SATA en normale Raid voor ATA.... ook een leuke optie, er wordt gesproken over een VDD controller waardoor je geen voltmod meer hoeft te doen op de northbridge, je kan dan net als de Vcore het voltage verhogen op je NB zodat je gegarandeerd al kan OC'en tot 210/220 FSB!! moet dan maar mn bordje inruilen als die uitkomt...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...