Ga naar inhoud

Computer> welke en wat...?


Aanbevolen berichten

waarom niet 1 shop uitzoeken die qua prijs leuk in de markt ligt, en daar losse onderdelen bestellen??? of heb je geen zin om zelf te moeten knutselen... dan kun je zelf alles uitkiezen, en evt dingen veranderen wat meestal niet mogelijk is bij die kant en klare systemen.... btw: waarom norrod??? (niks mis mee hoor, maar er zijn zat andere goedkope webshops)
Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Hij moet niet persee er een cdrom/dvd speler bij kopen... Dat kan hij altijd wat later doen als de financiele reserves weer een beetje zijn aangevuld. Een pc aanschaffen is meestal een kwestie van: ik wil nu een werkend ding hebben waar ik alles mee kan en heb daar nu zoveel geld voor over maar kan later altijd nog wel wat er bij kopen wat nu niet persee noodzakelijk is zoals bv een webcam, joystick, stuurtje enz enz.. Een cdrom is niet nodig, je kunt ook met alleen een brander uitstekend cd's afspelen en kopieren. Het kopieren van een cd duurt alleen ongeveer 2 x zo lang. Je stopt de bron cd in de brander en klikt kopieren, als de bron is gelezen vraagt je brander proggie(bv nero of EZcd) vanzelf om de bron eruit te halen en er een lege cd in te stoppen. Het duurt dan dus inderdaad zeg 2 x zo lang voordat de cd gekopiert is , maar waar heb je het over met een 40x of 48 x brander? 3 minuten extra? Het spaart toch weer €60,-...... het is maar een gedachte....
Link naar reactie
[quote:fc6c7e2af4="turbulence"]waarom niet 1 shop uitzoeken die qua prijs leuk in de markt ligt, en daar losse onderdelen bestellen??? of heb je geen zin om zelf te moeten knutselen... dan kun je zelf alles uitkiezen, en evt dingen veranderen wat meestal niet mogelijk is bij die kant en klare systemen.... btw: waarom norrod??? (niks mis mee hoor, maar er zijn zat andere goedkope webshops)[/quote:fc6c7e2af4] Welke winkels zijna dan bijvoorbeeld goedkoper?
Link naar reactie
exile was goedkoop..... met de nadruk op WAS... zijn helaas failliet gegaan zoals ik begrepen heb..... mooi lullig, meer dan 10000 euro aan hardware was er al betaald, maar niks meer gehoord..... meer dan 125 mensen benadeeld.. maar weer to the topic: ben persoonlijk wel een fan van salland [url=www.sallandautomatisering.nl]salland[/url] goeie prijzen meestal, goeie service, snelle levering... heb er al aardig wat weggehaald.... anders kijk je eens op www.tweakers.net/pricewatch ga even voor je zelf opschrijven wat je graag wilt, en zoek die dan op, kijk overal waar het goedkoopst is, en kies die winkel dan uit, om de rest ook te kopen.. misschien zijn ze duurder met de videokaart, maar als je weer 20 euro ofzo kan besparen op bijv. je processor, dan heft dat elkaar wel weer op..
Link naar reactie
Very Kl*te dat Exile Failliet is en wist et ook niet. Kan ik wel fluiten naar mijn garantie (ik hoop daarom ook dat ik daar nie mee in aanraking kom) ik heb nu ook een probleempje met salland automatisering. Ik heb ze dez mail gestuurd: Beste........ Ik heb maandag 6 januari een bestelling bij u geplaatst en heb deze nog steeds niet binnen gekregen. Ik heb dit maitje van u gekregen als bevestiging van het versturen van de bestelling: Beste meneer/mevrouw, Hierbij delen we u mede dat uw bestelling met de barcode(s) 3SSQPR000818501 en 3SSQPR000818502 en 3SSQPR000818503 vandaag wordt verzonden. Normaliter ontvangt u uw bestelling morgen via de postbode. Als u ervoor gekozen heeft om de bestelling onder rembours te ontvangen gelieve genoeg geld in huis te hebben om de postbode te kunnen betalen. Mocht uw bestelling morgen nog niet zijn afgeleverd, kunt u bellen naar 0900-0570. Bij TGP-post staan ze u graag te woord. Ook kunt u met de barcode via de website www.tracktrace.nl uw bestelling volgen. Wanneer u vervolgens nog vragen heeft, kunt u mailen naar helpdesk@sallandautomatisering.nl Wij vertrouwen erop u voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Salland Automatisering Afd. distributie De laatste 2 bestel codes zijn wel aangekomen op de Hulst Venray. Met de 1e bestelling is iets fout gegaan. Aangezien ik nog niet betaald heb en zelf de TPG heb moeten bellen om achter de bovenstaande informatie te komen zou ik heb op prijs stellen dat jullie met de TPG contact op nemen over deze bestelling. Als het zo is dat ik de bestelling komende woensdag nog niet heb (22 januari) ben ik genoodzaakt de bestelling te annuleren. Ik wijs er dus met spoed op dat u dit "misverstand" regelt met de TPG. Alvast bedankt voor u medewerking. Ik hoop spoedig van u te horen. mvg Mario Verhaeg Castenrayseweg 24 5808AG, Oirlo (Limburg) Ik hoop dat ze het voor mij oplossen. Heb al een paar keer gebeld met SA en TPG. Word iedere keer van t kastje naar de muur gestuurd. Nu heeft TPG me gebeld en gezegd dat ik aan SA moest vragen of ze een nieuwe collie konden sturen ( :cry: ) Als dat gebeurt :cry:
Link naar reactie
Het gaat bij mij om een voeding. Ze zeggen dat ze hem gisteren hebben opgestuurd. Dan krijg ik hem hoogstens morgen. Salland valt volgensmij wel een beetje tegen de laatste tijd. in de shopservey op Tweakers.net staan ze er ook al niet zo goed voor de laatste tijd. Ze hebben dan nog wel een 7+ maar dat gaat zeker veranderen als ze zo door gaan. en ik heb juist het beste met ze voor. Maar ja als je dan toch een verkeerde kast én een verkeerde voeding levert, tja....waardeloos :x
Link naar reactie
[quote:cf1c78cb49="turbulence"]point there... mijn excuses.. :wink: maar kom zelf ook eens weer met wat inbreng... al even gekeken op tweakers???[/quote:cf1c78cb49] jah ik heb al gekeken op tweakers (ik kende het trouwens al) maar ik vind ut zo irri, kijk bij de ene is het moederbord weer het goedkoopst en bij de ander is de processor weer ut goedkoopst en ga zo maar door, dus veel heb ik er eigenlijk nie aan. de pc die in de vorige pagina werd gezet trekt mij ook erg aan. weten jullie ook nog zoiets maar wel in die prijsklasse?
Link naar reactie
Dan doe ik toch ook nog maar,(is voor de thread starter in ieder geval van belang): ik heb net ook een niet zo goed ervaring gehad met Salland. Ze zijn wel erg goedkoop en het pakje was prima verpakt maar zeggen dat je iets maandag hebt verstuurd waarna ik het pas vrijdag kreeg aangeleverd door de PTT(na 3 andere mailtjes) is een beetje erg de jokkebrok spelen en niet erg slim van ze, zeg dan gewoon dat je het niet hebt. Dat is dus 1.5 week voor een simpele voeding, niet een erg beste score en ik weet bijna zeker dat er webshops zijn die ook goedkoop zijn maar wel vlot leveren en in ieder geval geen sprookjes vertellen of dingen beloven die ze niet kunnen nakomen. Kijk voor meer info op tweakersnet naar de shopsurvey, en lees niet alleen de eerste 5 comentaren maar lees ook wat verder. http://www.tweakers.net/shopsurvey Ik heb zelf overigens zeer goede ervaring met Mycom, ze hebben mijn eerste pc geleverd en ook wel pc's aan kennisen, prima service,goede spullen,niet al te duur en er werken in ieder geval mensen met ervaring. Maar ook nu weer: niet iedereen zal het daarmee eens zijn....
Link naar reactie
Daarom moet je ook altijd naar meningen van anderen luisteren (lees ook shop survey tweakers) en je eigen balans opmaken. Btw van Exile had ik het ook niet verw8. Ik heb wel een aantal xen met John (de eigenaar) gesproken en het leek me een aardige kerel. Dus bestel altijd onder rembours.... Das mijn tip.
Link naar reactie
[quote:58f6e11534="vincent260"]ok bedankt ik zal er eens naar kijken trouwens, weet jij nog een mooi stysteempie voor 1000 euro[/quote:58f6e11534] aah, kom op man, het is geen helpdesk hier :roll: .... je mag er zelf ook wel wat meer voor doen... - bezoek eens wat webshops - kijk wat ze aanbieden - kijk wat er binnen je budget valt - kijk hoe ze het doen in shopsurvey je kan nu wel wachten tot we allemaal hier met handel voor je aankomen, maar JIJ bent degene die een ander systeem wilt.. post hier dan wat je gevonden hebt, vraag wat wij er van vinden, en neem dan zelf de finale beslissing... suc6 :wink:
Link naar reactie
[quote:5068712487="turbulence"][quote:5068712487="vincent260"]ok bedankt ik zal er eens naar kijken trouwens, weet jij nog een mooi stysteempie voor 1000 euro[/quote:5068712487] aah, kom op man, het is geen helpdesk hier :roll: .... je mag er zelf ook wel wat meer voor doen... - bezoek eens wat webshops - kijk wat ze aanbieden - kijk wat er binnen je budget valt - kijk hoe ze het doen in shopsurvey je kan nu wel wachten tot we allemaal hier met handel voor je aankomen, maar JIJ bent degene die een ander systeem wilt.. post hier dan wat je gevonden hebt, vraag wat wij er van vinden, en neem dan zelf de finale beslissing... suc6 :wink:[/quote:5068712487] is goed, kga zelf ff zoeken :P , ik ga nu offline dus kspreek jullie morgen wel weer. L8R :) :)
Link naar reactie
Ik bestel vanaf nu altijd onder rembours en raad iedereen t ook aan. Ik heb dus een complete Pc besteld (19inch mon, Aopen kast, en de rest) en de TPG werkt met collies (grote bestellingen worden onder verdeelt in collies oftewel delen). De laatste 2 collies, Monitor en Kast zijn wel hier in Venray. De 1 (waar prijs, naam, enz op staat) ligt waarschijnlijk bij iemand van de TPG thuis in de kast. Maar eff voor de duidelijkheid. Het begin van dit prob ligt dus NIET bij salland. Het ligt gewoon bij de TPG. De pc van 1300 (ja is iets meer maar kwam ik later pas achter :roll: ) euro zoals ik em zou kopen dan ma: Chieftec TX-10WD 350 Watt 119 euro Athlon XP 2400+ 249 euro Asus A7N8X Nforce2 Lan + Sound 149 euro 256x2 PC2700 Samsung 80x2 euro Maxtor 80GB 125euro Aopen DVD 55euro Lite ON 48x24x48 69euro 3D Prophet 9500 Pro 319euro Nu nog een mooi coolertje welke ik zo nie kan verzinne :wink: Toetsenbord+muis kun je zelf wel verzinne neem ik aan. Is een (duurder) maar mooier systeempje als dat jij daar hebt en je gaat die DVD speler toch misse. Hiermee zit je nu ech in t top sichment. Als je toch aan die 1000 wil vasthouden kun je die Radeon 9500Pro vervangen door een gewone 9500 of een Ti4200.
Link naar reactie
[quote:44c6f80a55="vincent260"][quote:44c6f80a55="turbulence"][quote:44c6f80a55="vincent260"]ok bedankt ik zal er eens naar kijken trouwens, weet jij nog een mooi stysteempie voor 1000 euro[/quote:44c6f80a55] aah, kom op man, het is geen helpdesk hier :roll: .... je mag er zelf ook wel wat meer voor doen... - bezoek eens wat webshops - kijk wat ze aanbieden - kijk wat er binnen je budget valt - kijk hoe ze het doen in shopsurvey je kan nu wel wachten tot we allemaal hier met handel voor je aankomen, maar JIJ bent degene die een ander systeem wilt.. post hier dan wat je gevonden hebt, vraag wat wij er van vinden, en neem dan zelf de finale beslissing... suc6 :wink:[/quote:44c6f80a55] is goed, kga zelf ff zoeken :P , ik ga nu offline dus kspreek jullie morgen wel weer. L8R :) :)[/quote:44c6f80a55] trouwens kben elke avond al druk aant zoeke hoor :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...