Ga naar inhoud

hellup!!! computer dood!!??


Aanbevolen berichten

Gisteravond toen ik mn pc probeerde aan te doen, reageerde hij op helemaal nix. Ik druk de powerknop in en er gebeurt nix. Het ledje van moederbord brandt wel gewoon groen en het lampje bij mn lanverbinding staat ook aan, dus er is wel stroom. Of kan dan nog steeds je voeding kapot zijn?? Zelf denk ik aan de powerknop, dat daar een schakelaartje kapot is, maar middags deed ie het wel gewoon :-s. NOgmaals er gebeurt nix, fans gaan ook niet draaien, ook niet heel even. Ben ten einde raad. Wat kan dit zijn??
Link naar reactie
Dit klinkt er vaag. Wat doet ie nou wel en wat niet? Het kan zijn dat je beelscherm op standby schiet en je geluid ermee ophoudt. Als je Pc dan nog wel draait is er waarschijnlijk iets mis met de voeding. Als je Pc ophoudt in de Bios kan het je Proc of je geheugen zijn. En als ie een fout na de POST geeft zal het je HD wel zijn. Als alles het doet maar je hebt geen beeld, je VGA. Er zijn tientallen mogelijkheden, even beter omschrijven dan kom je iets gemakkelijker aan een conclusie
Link naar reactie
hij doet dus helemaal nix!! ER staat alleen standby stroom op moederbord. Powerknop indrukken, gebeurt er gewoon nix.HD's spinnen niet, geen piepjes moederbord, scherm blijft ook gewoon zwart. Weet niet hoe ik het duidelijk kan zeggen. dacht eerst aan voeding, maar dan staat er toch gewoon geen stroom op MB.??Hoop dat het wat duidelijker is zo. :-?
Link naar reactie
Volgens mij kun je gewoon de pinnetjes op je mobo ff samen sluiten waar je power op knop zit. Dan weet je of het in de knop zit of niet. Want het is volgens mij gewoon een maak contact. Of je sluit je reset knop erop aan. Zodra je die indrukt, dan zou die gewoon moeten opstarten als het echt je knop is. Groeten Gerwin.
Link naar reactie
bedankt voor reacties. Nee fans draaiden ook niet. Heb mijn voeding aangesloten op mn pa zn pc, deed het prima. Zijn voeding op mijn pc deed weer nix. Ook zijn powerdraadje op mijn mobo deed het niet. Toen uit nood alles eruit gehaald en opnieuw ingebouwd en tadaa hij doet het weer. snap er weinig van, zal wel iets fouts hebben gezeten, maar het rare is dat ik nergens aan heb gezeten toen het fout ging :-? case closed 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...