Ga naar inhoud

Welke snelheid


Aanbevolen berichten

[quote:88c99af84b="pietjg"]Je kan de fsb makkellijk op 16.5 zetten,draait hij op 2200 Mhz. Draait erg stabiel.[/quote:88c99af84b] Ten eerste praat je nu over de multiplier, niet over de FSB. Ten tweede is het instellen van de T-bred multiplier boven de 12,5 niet triviaal en ten derde heb je geen enkele garantie dat het stabiel zal werken. [quote:88c99af84b]Trouwens leuk dat jullie dat allemaal wisten ! Heeft de vraagsteller daar wat aan ?[/quote:88c99af84b] Ervan afgezien of de vraagsteller er iets aan heeft, het is in ieder geval correct en dat geldt niet voor jouw commentaar - zie bovenstaande.
Link naar reactie
[quote:d584a66e38="pietjg"]Je kan de fsb makkellijk op 16.5 zetten,draait hij op 2200 Mhz. Draait erg stabiel. [/quote:d584a66e38] MP bedoel je :wink: daarnaast wat heb je er aan om met de MP te overclocken?? kunt beter de MP naar beneden doen, en de FSB omhoog... draai zelf ook rond de 2,2 ghz, 11x 190 FSB... maar meer krijg ik echt niet uit mijn XP2400 en mijn Epox 8RDA, en das een beter OC bord als die van hem (no offence :wink: ) en heb jij hem daar op draaien dan??? 2,2 ghz? 16,5x133??? doe eens een shotje van WCPUID dan??? en 2500 mhz haal je echt niet met de XP2400 zeker niet met een vroege stepping... heb zelf ook eentje uit de 1e weken, en 2,2 is denk ik wel een beetje zn max
Link naar reactie
[quote:e886f338da="Marcel de Reus"]Sluit em aan bij wat hier boven staat met deze toevoeging: Waar haal je vandaan dat hij zijn MP unlocked heeft? Tenminste ik neem aan dat je wel wist dat alle procs sinds de P2 350mhz MP locked zijn?[/quote:e886f338da] ja, maar de XP2400 is standaard al unlocked, en wordt op borden vanaf de KT400 chipset met een nieuw Bios automatich unlocked.... (maar dat wist je al, zei je immers paar posts terug :wink: ) dus als de topicstarter er een nieuw bios op geflashed heeft, dan kan ie naar hartelust MP kiezen
Link naar reactie
[quote:35ec1f9b95="turbulence"][quote:35ec1f9b95="Marcel de Reus"]Sluit em aan bij wat hier boven staat met deze toevoeging: Waar haal je vandaan dat hij zijn MP unlocked heeft? Tenminste ik neem aan dat je wel wist dat alle procs sinds de P2 350mhz MP locked zijn?[/quote:35ec1f9b95] ja, maar de XP2400 is standaard al unlocked, en wordt op borden vanaf de KT400 chipset met een nieuw Bios automatich unlocked.... (maar dat wist je al, zei je immers paar posts terug :wink: ) dus als de topicstarter er een nieuw bios op geflashed heeft, dan kan ie naar hartelust MP kiezen[/quote:35ec1f9b95] Neh, hij zei dat je op een KT400 wel kon OC'en, dat kan net zo goed FSB OC'en zijn. Dat een 2400+ op een KT400 plank standaard unlocked is wist ik niet. Ik dacht dat dat alleen met die Epox plank kon.
Link naar reactie
[quote:8e93907d26="Captain_Kansloos"][quote:8e93907d26="Marcel de Reus"]Ik dacht dat dat alleen met die Epox plank kon.[/quote:8e93907d26] Ik heb een Chaintech Apogee Deluxe (dus ook KT-400) en m'n XP2200+ is (daarop) ook unlocked.[/quote:8e93907d26] Idd ik had het verkeerd gedacht, ik wilde alleen ff melden aan turbulence dat ik dat niet bedoelde met: dat weten we ook wel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...