Ga naar inhoud

hoe heet maggie zijn??


Aanbevolen berichten

Hee iedereen... Ik heb al langere tijd een AMD 1333 mhz, alleen laatst sprak ik met iemand en die zei dat 55 graden (zomers soms zelfs 65 graden) voor die processor eigenlijk te warm was, en dat 30 graden in mn kast ook niet echt oke was..... 2 vragen: 1 Klopt het wat ik te horen heb gekregen 2 Wat zijn dan eventuele goedkope (en stille) oplossingen
Link naar reactie
geloof niet dat ze er kapot aan gaan maar een temp van rond de 50 lijkt me beter. De makkelijkste manier om het wat koeler te krijgen is door het plaatsen van wat casefans. Hierdoor creeer je een luchtstroom in je kast en wordt de warme lucht naar buiten geblazen. Zelf heb ik een fan aan de voorkant die lucht de kast in blaast en een aan de achterkant die het er weer uit blaast. Denk dat dit voor jouw ook wel voldoende zal zijn ten zei je aan het overclocken bent natuurlijk. [edit] het is natuurlijk zo, dat hoe koeler hoe beter [edit]
Link naar reactie
[quote:06c27982a6="Marcel de Reus"]Niks aan veranderen die temps zijn prima. 65 graden is iid zo'n beetje wel het max aanvaardbare maar als ie rond de 65 blijft is het echt prima. 30 graden casetemp is ook ok.[/quote:06c27982a6] 65gr is echt de Tmax die voor dit type wordt angegeven dus rond de 65 prima geldt hier niet, tenzij je de K6-II-500 moblie hebt want die hadeden een Tmax van 80gr Athlon MP en XP tot 2100+ kunnen tot 90gr de 2200+ tot 2600+ mogen tot 85gr
Link naar reactie
[quote:4e00902a07="Marcel de Reus"]Het is een TBird, en daarvoor is 65 graden echt geen probleem. Anders waren vele TB 1400's overleden ;)[/quote:4e00902a07] Nee dat klopt niet een T-bird mag idd tot een Tmax van 90 gr (PGA type) het SEC type mag ook maar tot 70 gr maar voor K6-II is 65 de Vmax. Maar ja hij mag het van mij proberen maar dat wordt :cry:
Link naar reactie
Van dat SEC type is hier ook geen sprake, die zijn nooit op hogere snelheden dan 1000MHz uitgekomen. Verder is de temperatuuraflezing van een T-bird erg slecht, je kunt er gemakkelijk 10 graden naast zitten - naar boven of naar beneden is niet te zeggen. Zolang de boel stabiel blijft hoef je je nergens zorgen om te maken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...