Ga naar inhoud

disabled host controllers are present?


Aanbevolen berichten

HAllo allemaal, Ik was onlangs met SiSandra mijn cpu aan het checken. Toen las ik het volgende Warning!: disabled host controllers are present. Check BIOS settings. Weet iemand wat dit betekent en wat ik eraan moet doen? Thanx! P.S. Ik wil graag een thermometer voor mijn cpu op mijn werkbalk, weet iemand waar ik die kan vinden? En hoe stel je je cpu zo in dat hij afslaat als hij op een kritieke temperatuur komt? Heel wat vragen, maar ik hoop dat iemand het weet. Double thanx
Link naar reactie
[quote:e985369909="Van der Jean"]HAllo allemaal, Ik was onlangs met SiSandra mijn cpu aan het checken. Toen las ik het volgende Warning!: disabled host controllers are present. Check BIOS settings. Weet iemand wat dit betekent en wat ik eraan moet doen? [/quote:e985369909] volgens mij zit ie dan te mekkeren dat er iets niet goed staat ivm je USB poorten.... daarnaast Sandra zit altijd te mekkeren, niet teveel op letten.... [quote:e985369909]Ik wil graag een thermometer voor mijn cpu op mijn werkbalk, weet iemand waar ik die kan vinden? En hoe stel je je cpu zo in dat hij afslaat als hij op een kritieke temperatuur komt?[/quote:e985369909] zoiets als [url=www.podien.de]Cpucool[/url] of [url=http://mbm.livewiredev.com/]motherboard monitor[/url]
Link naar reactie
[quote:e97b808a40="spiderned"]Waarom gebruiken jullie dan Sandra als ze (hij) alleen maar onzin uit kraamt. Zo slecht is dat programma niet.[/quote:e97b808a40] Ik gebruik Sandra helemaal niet (Linux ;) ) Ik vind het een nuttig programma voor vergelijkende geheugenbenchmarks. Dat is ook het enige waar ik het ooit voor gebruikt heb.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...