Ga naar inhoud

vast lopen comp?help!!!


Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem of eigenlijk mijn zwager,zijn comp doet niks meer althans als ik hem aanzet dat gaat goed(wel wat trager)dan wanneer ik op zijn bureaublad ben en iets wil openen doet niks meer alleen een zandlopertje verschijnt en dit is het meer niet.Het moment dat we iets aanklikken dan hoor je de harde schijf ratelen/tikken dan slaat hij vast.zelfs afsluiten moet met de knop achter de compkast.[size=18:a2440436e3][/size:a2440436e3]Wat kan dit zijn de hardeschijf of de processor ik weet het niet,wie kan mij helpen. een beginner :(
Link naar reactie
Welk OS zit er nu infeite op, wat je ook eens kunt doen is de pc eens opstarten in veilige modus (tijdens opstart op F8 duwen) en misschien van daaruit indien nodig windows herinstalleren. Het kan niet aan dat virus zelf liggen, het is nogal onschadelijk maar waar het wel kan aan liggen is hoe et virus verwijderd is , zelfs met automatic removal tools moet je oppassen en echt doen wat er voorgeschreven is, zeker bij XP of millenium , zo'n removal tool verwijderd niet alleen het virus maar zet ook je register terug goed waar het virus dingen zou veranderd hebben maar als jij (of je zwager) enkele verkeerde handelingen ondernomen hebt kan het zijn dat je register wel eens wat verkeerde handelingen heeft moeten ondergaan daarvoor is de oplossing WINDOWS HERINSTALLEREN.
Link naar reactie
gewoon windows herinstalleren... kan best zijn dat het virus belangrijke exe bestanden kapot gemaakt heeft.... formatteer dan wel de hele harde schijf, want het kan natuurlijk zijn dat ie nog verstopt zit ergens op je HD.... [quote:e6cd17954f]wat is gd[/quote:e6cd17954f] hij bedoelde HD= hard disk
Link naar reactie
zie je wel, je hebt een tooltje gebruikt om het virus automatisch te verwijeren (of het nu aan u lag of aan het tooltje) en je register is gewijzigd. OPLOSING : windows herinstalleren. Als je nog eens een virus hebt en je wilt het verwijderen, kijk dan eerst eens of je geen tooltje vind om het virus te verwijderen op www.symantec.com (norton) die tooltjes zijn (zeggen ze toch) beter opgesteld. Maar steeds eerst goed lezen hoe dit tooltje te gebruiken, niet zomaar op dubbelklikken bij sommige windows versies moet je dit trouwens in veilige modus doen.
Link naar reactie
[quote:d9af053395="rombaft"]zie je wel, je hebt een tooltje gebruikt om het virus automatisch te verwijeren (of het nu aan u lag of aan het tooltje) en je register is gewijzigd. OPLOSING : windows herinstalleren. Als je nog eens een virus hebt en je wilt het verwijderen, kijk dan eerst eens of je geen tooltje vind om het virus te verwijderen op www.symantec.com (norton) die tooltjes zijn (zeggen ze toch) beter opgesteld. Maar steeds eerst goed lezen hoe dit tooltje te gebruiken, niet zomaar op dubbelklikken bij sommige windows versies moet je dit trouwens in veilige modus doen.[/quote:d9af053395] maar hoe doe ik dat dan de pc reageert nergens op zelfs het uitschakelen moet achter de pc hoofdschakelaar,zelfs de cd-rom speler doet het niet
Link naar reactie
Probeer alles te testen. Ga desnoods even langs bij die winkel. Als die winkel te ver is en je wilt niets opsturen per post zal je maar iemand moeten vinden die het voor je wilt testen, een vriend ofzo. Zitten de Frontpanelstekkers dan wel goed, als je geeneens een reset kan doen of een powerbutton kan gebruiken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...