Ga naar inhoud

Kosten Barton


Aanbevolen berichten

[quote:15d0f498cf="De Geest Van Oirlo"]Dat wist ik dus nie. Ik d8 dat de P4 de XP's in het stof liet bijten, het is maar goed dat t andersom is :wink: Maar de2.53 Ghz is niet intels snelste variant.[/quote:15d0f498cf] Qua prijs en de de rate Vs. MHz zijn ze goed te vergelijken en is de xp 2400+ goedkoper en heeft een lagere rate. Daarom is dat de opvallendste vergelijking. [quote:15d0f498cf="De Geest Van Oirlo"]Maar is de 2800+ eigenlijk al uit?? Alles wat boven de 2800+ komt wordt toch allemaal Barton of niet?[/quote:15d0f498cf] De xp2800+ met t-bred core is uit maar momenteel nog zeer slecht verkrijgbaar. En dit is geen Barton. Volgens mij heeft AMD het plan om als eerste deze bartons uit te brengen: De XP2500+ , de xp 2800+, de xp 3000+, en als laatste de xp 3200+. Maar goed, zo hier en daar wordt er nog wel eens wat uigesteld, afw8en dus.
Link naar reactie
[quote:4910f8205f="De Geest Van Oirlo"]Dat wist ik dus nie. Ik d8 dat de P4 de XP's in het stof liet bijten, het is maar goed dat t andersom is :wink: Maar de2.53 Ghz is niet intels snelste variant. Maar is de 2800+ eigenlijk al uit?? Alles wat boven de 2800+ komt wordt toch allemaal Barton of niet?[/quote:4910f8205f] Ik denk dat intel wel de snelste CPU van dit moment in handen heeft. 3,06 is overhet algemeen sneller dan de 2800 XP dacht ik zo. Maar de XP is weer beter overklokbaar.
Link naar reactie
[quote:2fd693f677="diniz"]Het is wel een stukje marketing voordeel dat ze de snelste hebben.[/quote:2fd693f677] Tuurlijk, dat is ook waar het op draait. Telkens maar weer bewijzen dat jouw bedrijf de "beste" proc heeft. Dat ze niet te betalen zijn doet er verder niet toe. Voor 200 euro minder heb je een Xeon 2.8ghz
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...