Ga naar inhoud

Kosten Barton


Aanbevolen berichten

Ik denk dat 2800+ op 600mhz rond maart te hoog is geschat. Het topmodel is nu gewoon overdreven duur, maar de normale prijs van het topmodel van de AXP lag meestal rond de 400 euro en ik verwacht ook zeker dat de 2800+ daar rond maart staat. Voor 150 euro heb je wel een 2200+ tegen die tijd. Je hebt voor dat geld nu ook al een 2000+/2100+ dus dat moet zeker lukken.
Link naar reactie
[quote:ab076e2acf="egslim"]Denk eraan dat Hammer tegen die tijd ook geïntroduceerd zal worden, dus de prijzen van AXP's zullen worden verlaagd.[/quote:ab076e2acf] Daar dacht ik aan, maar punt is dat ik vrees dat de Hammer er in maart ook nog niet is. De yields zijn voorzover ik weet nog steeds niet goed en waarom zouden ze niet vertragen. de huidige lijn doet het prima en ze hebben nog een nieuwe core achter de hand, die willen ze eerst aan de man brengen. Intel is in nog geen velden of wegen te bekennen met iets wat de Hammer gaat evenaren. Ik denk dat ze eerst 2800+, 3000+, 3200+ Barton releasen om de 3.06ghz de crown af te pakken en vervolgens pas rond juni/juli de Hammer releasen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:9d54c732b1="Marcel de Reus"]Ja dat was te verwachten, het is eigenlijk ook min of meer dezelfde core met extra cache.[/quote:9d54c732b1] Ja maar dan nog. Het valt tegen wat de Barton kan als het zo blijft. In het voordeel van de Barton zijn de snellere, extra cache, snellere FSB en de barton is ook nog lager relatief lager geklokt dan de TB. Ik hoop dat het kinderziektes zijn. (net zoals Intel met de brieke 423-pins als eerste P4)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...