Ga naar inhoud

Energieverbruik Computer


Aanbevolen berichten

[quote:aa890b41ae="no_name"][quote:aa890b41ae]// als de comp uit is is het stroomverbruik minimaal, een stekkerdoos met schakelaar kost je meer dan dat je er in 10 jaar mee verdient vrees ik [/quote:aa890b41ae] Het is ook een behoud voor de adapters. En als het bliksemt is je pc ook veilig als ie uitstaat. De stekker er uit halen wordt vaak vergeten. En een stekkerdoos met schakelaar kun je al krijgen vanaf 2 euro's[/quote:aa890b41ae] Mijn Safeway stekkerdoos koste 16 euro. Die heeft overload beveiliging enz enz, en idd als het bliksemt gaat de de stroom eraf, maar echt niet elke keer als ik van mijn PC ga.
Link naar reactie
voor bliksem heb ik niet echt schrik, neem nu dat hij inslaat, zal mijn voeding naar de knoppen zijn maar de rest niet, en een voeding kan je kopen in eeen electronicawinkel tussen de 25 en de 50 euro (naargelang hoeveel watt je wilt) en de kans dat de bliksem insalaat is toch nogal gering dus ik ga me niet bezighouden met telkens het stekkertje eruit te trekken als de pc uit staat of iets dergelijks.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...