Ga naar inhoud

Samsung geheugen naar cas 2


Aanbevolen berichten

[quote:6a37c51341="MobFigure"]ik heb 2 vraagjes ik heb een pentium 2,53 hoeveer zou ik de fsb krijgen? staat nu op 140 met standaard koeler van intel. ik heb samsung geheugen pc 2700 512 mb cas 2,5. Hoe krijg ik die op cas 2 (zie namelijk niks in me bios) ik heb een asus p4b533-e mobo!! Greetz Mob[/quote:6a37c51341]Je kan de FSB net zover krijgen totdat de pc niet meer opstart :P Ik zou gewoon steeds de FSB een stapje hoger zetten, kijken of alles koel blijft, en stabiel (dus 3dmark draaien en wat andere benches), dan weer wat hoger, totdat hij wat instabieler wordt (dus 3dmark crashed ofzo), dan voltage een tikje hoger zetten, en zo doorgaan totdat niets meer helpt en dan zit je op het maximum. En over de cas 2,5@2: kijk idd zoals Marcel zegt in de neukende handleiding.
Link naar reactie
[quote:7afe70244c="Mnemonic"]Je kan de FSB net zover krijgen totdat de pc niet meer opstart :P Ik zou gewoon steeds de FSB een stapje hoger zetten, kijken of alles koel blijft, en stabiel (dus 3dmark draaien en wat andere benches), dan weer wat hoger, totdat hij wat instabieler wordt (dus 3dmark crashed ofzo), dan voltage een tikje hoger zetten, en zo doorgaan totdat niets meer helpt en dan zit je op het maximum.[/quote:7afe70244c] Ik denk dat hij dat wel door had ;) Hij wilde graag weten heo ver hij ongeveer zal komen. Maar daar kan helaas niemand antwoord op geven, dat verschilt echt per chip, zoals Marcel al zei.. De enige manier om erachter te komen is natuurlijk om te testen, daar heb je gelijk in :D [quote:7afe70244c="Mnemonic"]En over de cas 2,5@2: kijk idd zoals Marcel zegt in de neukende handleiding.[/quote:7afe70244c] LOL! In het Nederlands is die opmerking wel een stuk van zijn kracht kwijt, maar het lijkt me duidelijk. Meestal staat het onder "advanced chipset properties" of iets wat daar op lijkt, en dan onder "DRAM timings" ..
Link naar reactie
[quote:214bfe836f="turbulence"]OT:// soepkip, hoest nou met je epox en Xp2400???? we horen de laatste tijd niet veel meer van je hier op het forum....[/quote:214bfe836f] Ik heb net al in het geheugen topic gezegd dat ik het bordje nog steeds niet RMA heb gestuurd... Ik ben net een week in Duinrell geweest (:P) dus dan hoor je niet zo veel van me ;) "Jullie" wisten dacht ik wel al dat ik een ABit KD7 (KT400) mobo heb wat heerlijk draait 8) ...Uiteindlijk TOCH weer ABit dus heheh :) M'n 2400+ is ook gewoon nog heel (jahoe! :D), dat had ik volgens mij in het gezonken 2400+ topic al gepost. Met dit bord kan ik trouwens ook gewoon weer 15x MP instellen.. Die "unlock" blijkt vrij nutteloos, want met dit bord en een 2000+ met Tbred-B core, kan je ook alle MP's instellen zonder iets aan je cpu te doen.. Maar ach, het werkt! Om het nog maar ff over cas2 te houden, mijn Samsung PC2700 geheugen draait nu met 2.85V op cas2 en DDR400, wat ik apart kan instellen, wel makkelijk.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...