Ga naar inhoud

Keuze moederbord


Aanbevolen berichten

[quote:7059c26402="egslim"]Voornamelijk marketing, maar in de toekomst zal het prestatieverschil eerder toenemen dan afnemen. En misschien heeft bepaalde 3D workstation software wel merkbaar voordeel van AGP 8x.[/quote:7059c26402] Wie dacht dat niet met AGP 4x?? Het uiteindelijk verschik tussen AGP 4x en 2x?? ~300 3Dmarks :P Gewoon marketing idd. Waarom denk je dat ze alle GF4's opnieuw hebben uitgegeven met AGP8x?? $$$$$
Link naar reactie
Omdat het marketing is :) Mensen die er niet veel verstand van hebben, maar toch gevoelig zijn voor aantallen in serienummers.. zouden eerder voor de nVidea's gaan omdat die dan 'meer ondersteunen' Ati moet dus wel meegaan, zelfde verhaal dus met het aantal Mhz. Kan ook even opmerken dat de serienummer van ATI de nummer van nVidea x2 zijn :lol: (weet niet of het al eerder gezegd is) Ook leuk staaltje van marketing dus.. Edit: hè, joost je hebt je bericht aangepast??
Link naar reactie
[quote:e88c1abd6a="cHiLlaH"]Nee sorry heb geen edit gedaan, hoezo? Lol is er dan niemand die het met me eens is? :lol: Joost :oops:[/quote:e88c1abd6a] Niemand is het met je eens omdat je geen gelijk hebt :) Zoveel onderzoek is er niet ingestopt. Het is gewoon een kwestie van een spoor wat breder maken namelijk. En wat ze terug krijgen is marketing geld en zoals gezegd levert het ook wel wat preformence op. Voorlopig zijn de videokaarten echter gewoon niet in staat AGP 4x vol te benutten, dus dan is 8x helemaal zinloos. Pas als de kaarten nog sneller worden is AGP 8x zinvol maar tegen die tijd zitten we op 16x ;) Zo gaat dat namelijk altijd. Net als met DX, als de DX 8 spellen er eindelijk zijn komen er DX 9 kaarten uit.
Link naar reactie
Dan is er toch wat voor te zeggen :d nu maakt hij misschien geen vol gebruik van de 8x agp maar mijn moederbord ondersteund dit wel. Stel dat ik dan straks een nieuwe videokaart aanschaf die wel degelijk vol gebruik maakt van die 8x agp dan heb ik er wat aan. (stel dat die dingen uit komen voordat je aan een nieuwe mobo toebent maar toch :D) Voor upgraden valt er dus wel iets voor te zeggen :lol: Joost
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...