Ga naar inhoud

1x uit niet meer aan


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik zit hier ff met een klein probleempje ik heb hier een comp. en die doet het 1 dag en dan niet meer ik dacht eerst dat dit een HD probleem was, maar niet dus. Ik zet de ghost backup terug niks aan de hand tot dat ik de comp uit zet en de volgende dag voila dan start ie weer niet op.. Nu was mijn vraag kan dit een voeding probleem wezen. Er zit namelijk een geforce 2 kaart in, 2 netwerk kaarten, een geluidskaart + een video bewerkings kaart. En dit op een voeding van 300 watt van aopen. Nu weet ik dat aopen niet de beste voedingen zijn, maar over het algemeen zijn er niet zoveel problemen mee. Ik ga zometeen ff alle kaarten eruit trekken en het dan weer proberen, maar ik wilde gewoon ff weten of dit een mogelijkheid was. Groeten Gerwin.
Link naar reactie
Als je een voedingsprobleem hebt, heb je die ook direct na het terugzetten van je ghostfile. Op welk moment geeft hij met de opstart de brui aan? Bij het testen van geheugen, bij het lezen van je autoexec.bat, of halverwege je opstart scherm. Start hij ook niet op in "veilige modus"? Hij start de volgende dag niet meer op zeg je. Maar start hij na je ghost-herstel wel meerdere malen op zonder problemen?? Zabbie
Link naar reactie
Er staat win XP op de computer en hij geeft bij het opstarten van windows xp / net voor windows xp geeft die de error een windows/config/****32 error meende ik.. Ja en het is niet elke dag dat is het rare namelijk met die nieuwe hd namelijk deed die het een dag of 3. En toen begon die weer.. Alvast bedankt voor je reactie.. Groeten Gerwin.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...