Ga naar inhoud

Duron 1,1 Bevriest.


Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem, want ik heb een nieuw systeempje in elkaar gezet van een aantal nieuwe maar ook 2e hands onderdelen die heb ik hieronder gemarkeerd met een x: A OPEN AK33 moederbord x AMD Duron 1,1 ghz 1x128 2x32 mb geheugen SD-RAM x Cd-Rom Speler x ATX Miditower 300 watt voeding Coolermaster DP5-7JDIB-0L Koeling Toetsenbord, USB Muis Het probleem is nu echter dat telkens als ik, windows 98/98se/me/2000 ( heb ik allemaal al geprobeerd) installeer dat overigens perfect gaat, nadat ik dat heb gedaan en bijvoorbeeld de demo van unreal tournament wil installeren loopt mijn comp totaal vast, alles bevriest dan, en zit er niks anders op dan te resetten. wie o wie weet wat hier aan de hand is. :( :( :( Groetjes René
Link naar reactie
Nog een upgrade? [quote:340b12f638="intelpentium2"]Ik heb een groot probleem, want ik heb een nieuw systeempje in elkaar gezet van een aantal nieuwe maar ook 2e hands onderdelen die heb ik hieronder gemarkeerd met een x: A OPEN AK33 moederbord x AMD Duron 1,1 ghz 1x128 2x32 mb geheugen SD-RAM x Cd-Rom Speler x ATX Miditower 300 watt voeding Coolermaster DP5-7JDIB-0L Koeling Toetsenbord, USB Muis Het probleem is nu echter dat telkens als ik, windows 98/98se/me/2000 ( heb ik allemaal al geprobeerd) installeer dat overigens perfect gaat, nadat ik dat heb gedaan en bijvoorbeeld de demo van unreal tournament wil installeren loopt mijn comp totaal vast, alles bevriest dan, en zit er niks anders op dan te resetten. wie o wie weet wat hier aan de hand is. :( :( :( Groetjes René[/quote:340b12f638]
Link naar reactie
[quote:523f86908d="intelpentium2"]Ik heb een groot probleem, want ik heb een nieuw systeempje in elkaar gezet van een aantal nieuwe maar ook 2e hands onderdelen die heb ik hieronder gemarkeerd met een x: A OPEN AK33 moederbord x AMD Duron 1,1 ghz 1x128 2x32 mb geheugen SD-RAM x Cd-Rom Speler x ATX Miditower 300 watt voeding Coolermaster DP5-7JDIB-0L Koeling Toetsenbord, USB Muis Het probleem is nu echter dat telkens als ik, windows 98/98se/me/2000 ( heb ik allemaal al geprobeerd) installeer dat overigens perfect gaat, nadat ik dat heb gedaan en bijvoorbeeld de demo van unreal tournament wil installeren loopt mijn comp totaal vast, alles bevriest dan, en zit er niks anders op dan te resetten. wie o wie weet wat hier aan de hand is. :( :( :( Groetjes René[/quote:523f86908d] Videokaart zou ook wel handig zijn :wink: Ik neem aan dat er eerst een andere CPU op het mobo zat, heb je het vcore en de FSB goed ingesteld? Heb je die 128 mb wel in het eerste ram-slot en de 2x32 daar achter? Voeding kan ook te kort schieten. Wat voor merk voeding en videokaart heb je?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...